رونمایی مایکروسافت از ظاهر جدید منوی استارت در ویندوز 10

مایکروسافت روز گذشته بیل جدیدی از ویندوز ۱۰ را رونمایی کرد. همچنین در این بیلد جدید طراحی جدیدی برای منوی استارت در نظر گرفته شده است. در این طراحی پس زمینه اپلیکیشن ها به صورت رنگ روشن و یک ظاهر متفاوت در آمده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت در بیانیه […]

مایکروسافت روز گذشته بیل جدیدی از ویندوز ۱۰ را رونمایی کرد. همچنین در این بیلد جدید طراحی جدیدی برای منوی استارت در نظر گرفته شده است. در این طراحی پس زمینه اپلیکیشن ها به صورت رنگ روشن و یک ظاهر متفاوت در آمده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت در بیانیه جدید خود ظاهر جدید منوی استارت ویندوز ۱۰ را معرفی کرده است. در منو جدید طراحی ساده تری انجام شده و رنگ پس زمینه فضای مربعی لوگو ها و اپلیکیشن ها حذف شده است. بدین ترتیب یک ظاهر ساده یکدست و نیمه شفاف داریم.

مایکروسافت برای پیدا کردن اپلیکیشن های پرکاربرد نیز برنامه خاصی در نظر گرفته است. بدین ترتیب که رنگ پس زمینه این برنامه ها کمی متفاوت تر است. بدین ترتیب یکنواختی در استفاده از رنگ یکسان در پس زمینه وجود ندارد.

همچنین در بیلد جدید پنجره Alt+Tab نیز تغییر کرده است. بدین ترتیب که کلیه تب های باز در مرورگر اج کرومیوم در این پنجره به نمایش در خواهد آمد که کاربران می‌توانند مجددا این تغییرات را به حالت کلاسیک در آورند. تغییر دیگر در ویندوز 10 در نوار وظیفه اپلیکیشن  Xboxبرای کاربران Xbox Live  و اپ Your Phone برای کاربران اندروید است. همچنین این تغییر برای کاربران جدید با اکانت جدید که برای اولین بار لاگین می کنند قابل مشاهده است.

در بیلد جدید در سمت راست و بالای نوتیفیکیشن ها علامت ضربدر نشان داده می شود که می‌توان با سرعت بیشتری آن ها را بست. تغییر کوچک دیگر نیز انتقال صفحه سیستم از کنترل پنل به صفحه Abou در Settings است. کلیه تغییرات در نسخه Preview Build 20161 منتشر شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال