مایکروسافت دستیار صوتی Cortana را با انیمیشن‌های جدید، بروز کرد

اگر شما نیز از دارندگان گوشی‌های سری Lumia هستید و یا از نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز 10 استفاده می‌کنید، با دستیار صوتی این شرکت آمریکایی آشنا هستید. مایکروسافت در جدیدترین آپدیتی که برای این دستیار صوتی ارائه نموده، مشاهده‌ی وضعیت آب و هوا را به آن اضافه کرده که هم‌اکنون و در بروزرسانی جدید، در اختیار […]

اگر شما نیز از دارندگان گوشی‌های سری Lumia هستید و یا از نسخه‌ی پیش‌نمایش ویندوز 10 استفاده می‌کنید، با دستیار صوتی این شرکت آمریکایی آشنا هستید. مایکروسافت در جدیدترین آپدیتی که برای این دستیار صوتی ارائه نموده، مشاهده‌ی وضعیت آب و هوا را به آن اضافه کرده که هم‌اکنون و در بروزرسانی جدید، در اختیار کاربران قرار گرفته است.

با توجه به این بروزرسانی، کاربران قادر خواهند بود تا به کمک کاشی‌های زنده و جدیدی که به کورتانا اضافه شده، از وضعیت آب و هوا مطلع شوند. یک خبر جدید در مورد این دستیار صوتی نیز منتشر شده که اگر عملی شود، می‌تواند مایکروسافت را یک پله جلوتر نگاه دارد و آن، این است که به زودی، کورتانا قادر خواهد بود تا به زبان‌های چینی، مکزیکی، برزیلی، پرتقالی، روسی، آلمانی، اسپانیایی، فرانسوی، لهستانی، ایتالیایی و ژاپنی صحبت کرده و صدای کاربران با هر کدام از این زبان‌ها را نیز تشخیص خواهد داد.

همچنین، مایکروسافت قصد دارد تا نسخه‌ی اندروید و iOS از دستیار صوتی خود، کورتانا را عرضه نماید. به نظر شما، چه کسی در جنگ جدیدی که مایکروسافت با گوگل و اپل آغاز کرده، پیروز خواهد شد؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال