مایکروسافت اپلیکیشن قفل صفحه‌نمایش Next خود برای اندروید را به‌روزرسانی کرد

اگر به‌خاطر داشته باشید، مایکروسافت در اکتبر سال 2014 میلادی، اپلیکیشن قفله صفحه‌نمایش Next خود را برای پلتفرم محبوب اندروید عرضه کرد که می‌شد از آن به‌عنوان جایگزین قفل صفحه‌نمایش پیش‌فرض گوشی اندرویدی خود استفاده کرد. از آن زمان تاکنون این اپلیکیشن چندین‌بار به‌روزرسانی شده که گاها ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را به همراه داشته […]

اگر به‌خاطر داشته باشید، مایکروسافت در اکتبر سال 2014 میلادی، اپلیکیشن قفله صفحه‌نمایش Next خود را برای پلتفرم محبوب اندروید عرضه کرد که می‌شد از آن به‌عنوان جایگزین قفل صفحه‌نمایش پیش‌فرض گوشی اندرویدی خود استفاده کرد. از آن زمان تاکنون این اپلیکیشن چندین‌بار به‌روزرسانی شده که گاها ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را به همراه داشته است. حال امروز مایکروسافت به‌روزرسانی جدیدی را برای این اپلیکیشن عرضه کرده که در آن قابلیت‌های جدید قابل توجهی در کنار بهبود مشکلات و رفع باگ‌ها گماشته شده است.

نسخه جدید Next Lockscreen از حالات مختلف رمز عبور شامل PIN، پترن و اثر انگشت برای ورود به دستگاه و باز شدن قفل آن پشتیبانی می‌کند. همچنین قابلیتی دارد موسوم به Smart lock-قفل هوشمند که بر اساس موقعیت جغرافیای شما ( خانه و محل کار) عمل می‌کند. آگاهی از مکان جغرافیایی شما این امکان را به اپلیکیشن می‌دهد که تصویر پس‌زمینه گوشی را بسته به موقعیت تغییر دهد.

Microsoft-Next-Android

ویژگی جدید دیگری که به این برنامه اضافه شده است، Smart Contacts- ارتباط هوشمند  نام دارد که بر اساس آن، اپلیکیشن یاد می‌گیرد که افرادی که با آن‌ها بیشتر ارتباط داشته‌اید و یا راه‌های ارتباطی بیشتری که استفاده کرده‌اید را به‌صورت میان‌بر به قفل صفحه‌نمایش اضافه کند.

گفتنی است این اپلیکیشن در جدیدترین به‌روزرسانی خود، ویژگی‌ها و قابلیت‌های قبلی نظیر نمایش آب‌وهوا، میان‌بر برنامه‌ها، کنترل پخش موسیقی، دسترسی سریع به دوربین و چراغ‌قوه، وای‌فای، بلوتوث و غیره را حفظ کرده است.

اگر این اولین باری است که نام اپلیکیشن قفل صفحه نمایش مایکروسافت را می‌شنوید، یاد خاطرنشان کنیم که این اپلیکیشن بخشی از پروژه Garage مایکروسافت بوده که در آن بهره‌وری از ویژگی‌ها محور اصلی پروژه است.

می‌توانید آخرین نسخه از اپلیکیشن Next Lockscreen مایکروسافت را از پلی‌استور گوگل با کلیک بر روی اینجا دریافت کنید.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال