مایکروسافت از ربات ChatGPT در سرویس Azure استفاده می کند

مایکروسافت قصد دارد به زودی از سیستم هوش مصنوعی ChatGPT در سرویس مبتنی بر فضای ابری Azure استفاده کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با اضافه شدن ChatGPT به سرویس مایکروسافت Azure کاربران می توانند از قابلیت های هوش مصنوعی نیز استفاده کنند. مایکروسافت در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد به زودی […]

مایکروسافت قصد دارد به زودی از سیستم هوش مصنوعی ChatGPT در سرویس مبتنی بر فضای ابری Azure استفاده کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، با اضافه شدن ChatGPT به سرویس مایکروسافت Azure کاربران می توانند از قابلیت های هوش مصنوعی نیز استفاده کنند. مایکروسافت در بیانیه مطبوعاتی خود اعلام کرد به زودی ربات ChatGPT به بخش هوش مصنوعی Azure اضافه خواهد شد و کسب و کارها امکان استفاده از هوش مصنوعی پیشرفته را خواهند داشت.

در بیانیه مایکروسافت آمده است اکنون دسترسی به سرویس OpenAI Azure که پیش از این در اختیار عده محدودی قرار داشت، در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. مشتریان با دسترسی به آن می توانند با استفاده از ابزارهای آن در برنامه های کاربردی ابری مانند هوس مصنوعی DALL-E و با سیستم زبان طبیعی GPT 3.5 استفاده کنند. به گفته این شرکت به زودی ChatGPT نیز به این شرکت اضافه می شود. این ربات مخصوص گفتگو که یک مدل زبانی بزرگ است که با تکنیک های یادگیری نظارت شده آموزش دیده است.

از مهمترین ویژگی این ربات پاسخ انسان مانند به سوالاتی است که از آن میشود. بنابراین می تواند در بسیاری از برنامه ها به عنوان ربات چت و یا حتی سازنده محتوا در شبکه های اجتماعی مورد استفاده قرار بگیرد.

اریک بوید، رئیس بخش پلتفرم های هوش مصنوعی در مایکروسافت در مورد اضافه شدن این مدل های هوش مصنوعی به فایننشال تایمز گفت این ویژگی در آینده باعث تغییر تعامل مردم با رایانه ها خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال