مایکروسافت قصد دارد صفحه‌نمایش ثانویه گوشی‌های هوشمند را در قاب‌های محافظ آن‌ها قرار دهد

اگر شما هم از دسته کاربرانی هستید که به ایده داشتن یک صفحه‌نمایش اضافی برای گوشی‌های هوشمند علاقه دارید، باید بگویی که غول دنیای نرم‌افزار، مایکروسافت، به زودی محصول جدیدی را عرضه خواهد کرد که احتمالا به علاقه شما نزدیک بوده و نظر شما را جلب کند. بر اساس گزارش سایت WM Power User، بخش […]

اگر شما هم از دسته کاربرانی هستید که به ایده داشتن یک صفحه‌نمایش اضافی برای گوشی‌های هوشمند علاقه دارید، باید بگویی که غول دنیای نرم‌افزار، مایکروسافت، به زودی محصول جدیدی را عرضه خواهد کرد که احتمالا به علاقه شما نزدیک بوده و نظر شما را جلب کند. بر اساس گزارش سایت WM Power User، بخش تحقیقات مایکروسافت که با نام Microsoft Research شناخته می‌شود، در حال حاضر روی قاب‌های محافظ تاشو برای گوشی‌های هوشمند کار می‌کند که این قاب‌ها دارای نمایشگر‌های همیشه روشن و کم مصرف هستند.

همان‌طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، این نمایشگرهای کم مصرف که احتمالا از تکنولوژی جوهر الکترونیکی هم استفاده می‌کنند، به اندازه صفحه‌نمایش اصلی دستگاهی هستند که روی آن‌ها قرار می‌گیرند. این نمایشگرها را از چند جهت می‌توان کاربردی و مفید دانست؛ به عنوان مثال اول اینکه می‌توانند به عنوان یک صفحه‌کلید کامل QWERTY ظاهرا شوند، دوم اینکه می‌توانند به صورت کامل و مفصل اعلان‌ها و ناتیفیکیشن‌ها را نمایش دهند و سوم اینکه می‌توانند با نمایش کامل تقویم به کمک نوشتن ایمیل‌ها بیایند، البته این کاربردها به صورت مثال عنوان شدند و به طبع استفاده‌های بیشتری هم می‌شود از این نمایشگرها داشت.

Microsoft-secondary-flip-cover-display-01

شرکت روسی تبار YotaPhone یک گوشی‌هوشمند را روانه بازار کرده است که از یک نمایشگر ثانویه با تکنولوژی جوهر الکترونیکی برخوردار است، البته این گوشی با ایده مایکروسافت کمی تفاوت دارد، چراکه نمایشگر ثانویه این دستگاه بخشی از خود گوشی بوده که در پشت آن تعبیه شده است.

گفتنی است بر اساس این گزارش، بخش تحقیقات مایکروسافت مذاکراتی را با واحد تولید گوشی‌های لومیا داشته تا ببینند که اگر امکان دارد، این قاب‌های محافظ با نمایشگرهای تعبیه شده در آن را به یک محصول واقعی تبدیل کرده و به تولید برسانند. متاسفانه تا این لحظه اطلاعات بیشتری راجع به این محصول منتشر نشده است. باید منتظر ماند و دید که آیا ایده مایکروسافت به وقع خواهد پیوست یا خیر.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال