تلاش مایکروسافت برای قدیمی جلوه دادن ویندوز 7

کمپانی بزرگ و سرشناس مایکروسافت در جریان کنفرانس توسعه دهندگان بازی‌ها، یا همان GDC 2015، تمام سعی خود را به خرج داد تا ویندوز جدید خود یعنی ویندوز 10 را، به عنوان بهترین سیستم‌عامل در اجرای نرم‌افزارها برای تمامی گجت‌ها معرفی‌کند، تا نظر توسعه‌دهندگان را به این پلتفرم جلب کرده‌باشد. مایکروسافت سعی کرد این مسئله […]

کمپانی بزرگ و سرشناس مایکروسافت در جریان کنفرانس توسعه دهندگان بازی‌ها، یا همان GDC 2015، تمام سعی خود را به خرج داد تا ویندوز جدید خود یعنی ویندوز 10 را، به عنوان بهترین سیستم‌عامل در اجرای نرم‌افزارها برای تمامی گجت‌ها معرفی‌کند، تا نظر توسعه‌دهندگان را به این پلتفرم جلب کرده‌باشد. مایکروسافت سعی کرد این مسئله را از طریق SDKها، نمایش نمونه‌های توسعه‌یافته و از همه مهم‌تر تلاش برای قدیمی جلوه‌دادن ویندوز 7، بیشتر به رخ بکشد.

در این میان و در حین برگزاری جلسات مختلف در این رابطه، یکی از نشست‌ها با سخنرانی کریس چارلا پیرامون فرصت‌های جدید برای توسعه‌دهندگان بازی‌های رایانه‌ای در ویندوز 10، برگزار شد.

کریس‌چارلا در این نشست، به بررسی جزئیات و پیچ‌و‌خم‌های طراحی و توسعه بازی‌ها و نرم‌افزارها، در ویندوز 10 و کنسول بازی ایکس باکس وان پرداخت. در میان صحبت‌های وی و اسلایدهای در حال نمایش، یکی از اسلایدها نظر حضار و افراد حاضر در جلسه را به خود جلب کرد. در این اسلاید ویندوز 7، در قالب یک دستگاه IBM XT  به نمایش درآمده بود که بیانگر نگرش مایکروسافت در مورد آینده و تحقق ایده‌های جدید توسط این شرکت، و همچنین کهنه جلوه دادن ویندوز 7 و تبدیل شدن آن به ویندوز ایکس‌پی دیگری، بود. ویندوز 10 محصول جدید مایکروسافت خواهد‌بود و مایکروسافت سعی در تحقق ایده های خود در بطن این پلتفرم دارد.

msecosystem.0

باید خاطر نشان کرد که کاربران تجاری استقبال خوبی از ویندوز 8 نکرده و بر استفاده از ویندوز 7 پافشاری کردند، که این مسئله مایکروسافت را برآن داشت که تلاش کند تا کاربران را به سمت استفاده از ویندوز 10 هدایت کند.

شاید نام‌گذاری ویندوز جدید با نام 10 به جای 9 بی دلیل نباشد. مایکروسافت قصد دارد با این نام‌گذاری فاصله زیاد عدد 7 تا 10 را به رخ کاربران کشیده و بر قدیمی بودن ویندوز 7 تاکید کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال