مایکروسافت در مورد پایان پشتیبانی از ویندوز ۸.۱ هشدار داد

مایکروسافت اعلام کرد کسانی که هنوز از ویندوز ۸.۱ استفاده می کنند بهتر است به نسخه جدیدتر مهاجرت کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز ۸.۱ در تاریخ ۲۰ دی امسال به طور کامل متوقف می شود. حتی پس از نصب بروزرسانی این ویندوز نیز یک هشدار […]

مایکروسافت اعلام کرد کسانی که هنوز از ویندوز ۸.۱ استفاده می کنند بهتر است به نسخه جدیدتر مهاجرت کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق اعلام مایکروسافت پشتیبانی از ویندوز ۸.۱ در تاریخ ۲۰ دی امسال به طور کامل متوقف می شود. حتی پس از نصب بروزرسانی این ویندوز نیز یک هشدار تمام صفحه از سوی مایکروسافت به کاربر نمایش داده می شود و به وی یادآوری می‌کند که در تاریخ مورد نظر این پشتیبانی پایان می یابد. به همین دلیل مایکروسافت توصیه می‌کند که کاربران با ارتقاء کامپیوتر شخصی خود ویندوز دارای پشتیبانی نصب کنند.

 طبق آمارهای منتشر شده توسط Statcounter تعداد افرادی که از ویندوز ۸.۱ استفاده می‌کنند کمتر از ۳ درصد است و این ویندوز در ابتدای سال آینده میلادی به طور کامل به کار خود پایان خواهد داد. در هشدار تمام صفحه مایکروسافت به کاربران در مورد موارد زیر هشدار داده شده است.” طبق گفته این شرکت در تاریخ ۱۰ ژانویه ۲۰۲۳ آخرین روز پشتیبانی از به روزرسانی امنیتی و فنی کامپیوتر های مجهز به ویندوز ۸.۱ است. این شرکت بابت وفاداری کاربران از آنها سپاسگزار بوده و آماده است تا به کاربران برای آینده کمک کند.

مایکروسافت پیش از این نیز اعلام کرده بود در تاریخ ۱۰ ژانویه کلیه به‌روزرسانی‌های امنیتی، رفع نقص ها و پشتیبانی ها و همچنین به روز رسانی محتوای فنی آنلاین نیز از دسترس خارج می شود. به توصیه این شرکت در حالتی که کاربران امکان اجرای نسخه‌های جدیدترین ویندوز را از لحاظ سخت افزاری ندارند بهتر است هر چه زودتر دستگاه خود را ارتقا دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال