مایکروسافت به کشورهای اروپایی در مورد حملات روسیه در زمستان هشدار داد

مایکروسافت نسبت به حملات هکری روسیه در زمستان به کشورهای اروپایی هشدار داد. این در حالیست که برخی سازمانها و ارگان های دولتی روسیه اخیرا مورد این حملات قرار گرفته اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دومین بانک بزرگ رویی اخیرا حملات سایبری و DDOS را تجربه کرده است. وبسایت Register گزارشی […]

مایکروسافت نسبت به حملات هکری روسیه در زمستان به کشورهای اروپایی هشدار داد. این در حالیست که برخی سازمانها و ارگان های دولتی روسیه اخیرا مورد این حملات قرار گرفته اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، دومین بانک بزرگ رویی اخیرا حملات سایبری و DDOS را تجربه کرده است.

وبسایت Register گزارشی را منتشر کرد که در آن به افزایش حملات منع سرویس یا DDOS اشاره شده و این موضوع باعث هشدار مایکروسافت به کشورهای اروپایی در مورد اقدامات تلافی جویانه روسیه شد.

کلینت واتس، از مرکز بررسی تهدیدهای سایبری مایکروسافت می گوید: تغییرات ایجاد شده در راهبرد حملات سایبری روسیه در اثر حادثه Prestige نشان دهنده آمادگی این کشور برای حملات سایبری و بکارگیری سلاح ها خارج از اوکراین است. به گفته این فرد روسیه این حملات را با هدف مختل کردن زنجیره تامین انجام خواهد داد.

به گفته واتس، روسیه عملیات روانی گسترده ای را در مورد افزایش قیمت انرژی و ایجاد نگرانی در بین مردم انجام خواهد داد و در این راستا کشورهای اروپایی و آمریکا باید نسبت به آن هوشیار باشند. پیش از این چنین کمپین های در آلمان انجام شد و احتمالا اجرای آن در اروپا ادامه خواهد داشت.

بانک VTB در روسیه در روزهای گذشته حملات سایبری متعددی را تجربه کرده است و حج ترافیک وارد شده به سرورها از طریق حملات DDOS در تاریخ حملات گذشته بی سابقه بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال