هشدار مایکروسافت در مورد آپدیت جدید 2020 ویندوز 10

مایکروسافت در مورد مشکلات حل نشده ویندوز 10 هشدار داد. در اطلاعیه ای از کاربران این سیستم عامل خواسته شده تا در بروزرسانی های خود بیشتر دقت کنند زیرا برخی از مشکلات در این آپدیت هنوز وجود دارد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، همزمان با تلاش مایکروسافت برای ایجاد تغییراتی در بروزرسانی های ویندور […]

مایکروسافت در مورد مشکلات حل نشده ویندوز 10 هشدار داد. در اطلاعیه ای از کاربران این سیستم عامل خواسته شده تا در بروزرسانی های خود بیشتر دقت کنند زیرا برخی از مشکلات در این آپدیت هنوز وجود دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، همزمان با تلاش مایکروسافت برای ایجاد تغییراتی در بروزرسانی های ویندور 10، این شرکت با مشکلات بسیاری در مورد این بروزرسانی ها مواجه بوده است. مایکروسافت اخیرا اعلام کرد که تازه ترین نسخه آپدیت این سیستم عامل با نام نسخه 2004 نیز هنوز برخی از مشکلات قبلی را با خود دارد. در اعلامیه این شرکت به کاربران یادآوری شده است که در این نسخه تنها به رفع مشکلات بروزرسانی های قبلی توجه شده و قابلیت جدیدی را نخواهد داشت.

بهزودی نسخه نهایی مه 2020 ویندوز 10 منتشر خواهد شد اما همچنان برخی از مشکلات را بهمراه خواهد داشت. در این اعلامیه در مورد عدم کارایی مناسب پلتفرم واقعیت ترکیبی ویندوز (Windows Mixed Reality) برای برخی از کاربران هشدار داده شده است. همچنین قابلیت DISM (مخفف Deployment Image Servicing and Management) در نسخه جدید نیز با مشکلاتی مواجه خواهد بود. رفع مشکل نسخه 2004 تا لحظه نهایی انتشار ادامه خواهد داشت تا این نسخه با مشکلات کمتری در دسترس عموم قرار بگیرد. حتی بخاطر این موضوع زمان انتشار       نسخه مه 2020 از 12 مه به 28 مه تغییر کرده است. کلیه کاربران می توانند بروزرسانی جدید را از طریق ویندوز اینسایدر دریافت کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال