مایکروسافت از پیش بینی‌های مالی خود عقب ماند

مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا قادر نخواهد بود به پیش بینی های مالی در سال جدید برسد. این پیش بینی بیشتر در مورد بخش ویندوز مشاهده خواهد شد. این بیانیه مایکروسافت به میزان زیادی ارزش سهام این شرکت را کاهش داده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری مجله خبری […]

مایکروسافت روز گذشته اعلام کرد که به دلیل شیوع ویروس کرونا قادر نخواهد بود به پیش بینی های مالی در سال جدید برسد. این پیش بینی بیشتر در مورد بخش ویندوز مشاهده خواهد شد. این بیانیه مایکروسافت به میزان زیادی ارزش سهام این شرکت را کاهش داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری مجله خبری تکنا، به دلیل شیوع این بیماری در جهان شاهد افزایش فروش و کاهش ارزش سهام در بازارهای بورس جهانی هستیم. پیش از این اپل نیز اعلام کرده بود که ویروس کرونا مانع از رسیدن این شرکت به پیش بینی های مالی آینده خواهد بود. برخی دیگر از شرکت ها نیز بروزسانی های خود در سال جدید را به زمانی دیگر موکول کرده اند.

بخش عمده درامد مایکروسافت از فروش سیستم های ویندوزی که در مجوع 60 درصد از درامد این شرکت را تامین می کند. مایکروسافت پیش بینی فصل سوم مالی را برای سه ماهه اول امسال درنظر گرفته بود که با توجه به شرایط بحرانی جهانی وضعیت خوبی نخواهد داشت. بخش درآمدی دیگر مایکروسافت More Personal Computing است که 30 درصد از درامد را به خود اختصاص می دهد. بقیه سهم درآمدی هم به فروش لوازم جانبی کامپیوتر شخصی، گیمینگ و جست‌وجو و تبلیغات سرویس MSN تعلق دارد.

شرکت هایی همچون اینتل که شریک تجاری مایکروسافت محسوب میشوند نیز تحت تاثثیر مایکروسافت ارزش سهام خود را از دست داده اند. این شرکت پیش بینی می کند که در فصل سوم 2020 بتواند به پیش بینی های مالی خود برسد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال