لقب نوآورترین شرکت در بخش اداری به مایکروسافت تعلق گرفت

در فهرستی که هر ساله برترین شرکت های جهان در آن معرفی می شوند، مایکروسافت توانست در بخش اداری به عنوان نوآورترین شرکت معرفی شود. مجله فست کمپانی امسال شرکت مایکروسافت را به عنوان نوآورترین شرکت در حوزه خدمات اداری معرفی کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مجله Fast Company در مورد […]

در فهرستی که هر ساله برترین شرکت های جهان در آن معرفی می شوند، مایکروسافت توانست در بخش اداری به عنوان نوآورترین شرکت معرفی شود. مجله فست کمپانی امسال شرکت مایکروسافت را به عنوان نوآورترین شرکت در حوزه خدمات اداری معرفی کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مجله Fast Company در مورد موفقیت مایکروسافت تیمز می گوید: موفقیت سرویس مایکروفات تیمز برای همه روشن است. این برنامه نزدیک به 20 میلیون کاربر دارد و 90 درصد شرکت ها در آمریکا از این برنامه و ابزارهای ویژه کارمندان آن استفاده می کنند. اضافه شدن بخش هوش مصنوعی نیز باعث بهبود این سرویس شده است. این برنامه در کنفرانس Enterprise Connect نیز توانسته بود به عنوان برترین پلتفرم برای شرکت ها انتخاب شود.

پس از اعلام شیوع کرونا و الزام برخی کارکنان برای دورکاری شرکت مایکروسافت نسخه پرمیوم مایکروسافت تیمز را بطور رایگان در اختیار شرکت ها قرار داد. بدین ترتیب رابطه مایکروسافت و اسلک (رقیب مایکروسافت) رو به وخامت گذاشت. پیش از این نیز اسلک مایکروسافت را به رفتارهای ضدرقابتی و انحصار طلبانه به شکایت رسمی تهدید کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال