مایکروسافت قابلیت هیجان انگیز را برای ویندوز معرفی خواهد کرد

یک کارمند مایکروسافت اعلام کرد احتمالا این شرکت به زودی یک قابلیت هیجان انگیز را معرفی خواهد کرد. ممکن است این قابلیت به بخش Task Manager مربوط باشد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، طبق گفته یکی از کارمندان این شرکت هفته آینده روز معرفی یکی از ویژگی های جذاب ویندوز خواهد بود. کارتون هندریکس، […]

یک کارمند مایکروسافت اعلام کرد احتمالا این شرکت به زودی یک قابلیت هیجان انگیز را معرفی خواهد کرد. ممکن است این قابلیت به بخش Task Manager مربوط باشد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تکنا، طبق گفته یکی از کارمندان این شرکت هفته آینده روز معرفی یکی از ویژگی های جذاب ویندوز خواهد بود. کارتون هندریکس، مدیر برنامه این شرکت طی پستی در توئیتر گفت: ویژگی هیجان انگیز در هفته آینده از راه می رسد.

طی گزارش نئووین، از مهمترین ویژگی های که هندریکس مسئول نظارت روی آن است ، Task Manager است. البته هنوز مدرکی که نشان دهد ویژگی مورد نظر به این بخش ارتباط دارد، پیدا نشده است. ولی احتمال دارد هفته آینده بروزرسانی مورد نظر مربوط به این گزینه باشد.

در حال حاضر امکان صحبت در مورد موضوعی که مایکروسافت هفته آینده از آن رونمایی خواهد کرد بطور دقیق وجود ندارد. ممکن است موضوع به ظاهر Task Manager مربوط باشد و مایکروسافت آن را با دیگر المان های ویندوز یکسان کرده است.

پیش از این مایکروسافت با هدف هماهنگی بیشتر Task Manager با ویندوز ۱۱ مجموعه ای رنگ های برجسته را با هدف شخصی سازی به آن اضافه کرده بود. همچنین کاربران می توانند از حالت تیره آن نیز استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال