نوت‌بوک‌های جدید مایکروسافت با قیمت 149 دلار عرضه خواهندشد

اینطور که به نظر می‌رسد، مایکروسافت قصد دارد تا خود بازار خوش‌درآمد کروم‌بوک‌ها را به دست بگیرد و به همین جهت نیز، به زودی نوت‌بوک‌هایی جدید را با اندازه‌ی کروم‌بوک‌ها و البته با قیمتی پایین‌تر، عرضه خواهد نمود. اینطور که اطلاعات Digitimes Research نشان می‌دهد، مایکروسافت دو محصول جدید با صفحه نمایش 11.6 اینچ را به زودی […]

اینطور که به نظر می‌رسد، مایکروسافت قصد دارد تا خود بازار خوش‌درآمد کروم‌بوک‌ها را به دست بگیرد و به همین جهت نیز، به زودی نوت‌بوک‌هایی جدید را با اندازه‌ی کروم‌بوک‌ها و البته با قیمتی پایین‌تر، عرضه خواهد نمود.

اینطور که اطلاعات Digitimes Research نشان می‌دهد، مایکروسافت دو محصول جدید با صفحه نمایش 11.6 اینچ را به زودی معرفی می‌کند که هر دو، به پردازنده‌ی Intel Bay Trail-T CR مجهز شده و ویندوز 10 نیز به صورت پیش‌فرض، بر روی آن قرار گرفته‌است.

Microsoft will release its “Chromebooks” for $ 149 2

هنوز اطلاعات بیشتری در این مورد منتشر نشده اما به نظر می‌رسد که مایکروسافت، این محصولات جدید را به کمک دو کمپانی چینی عرضه می‌کند. نکته‌ی جالب دیگر در این مورد، قیمت پایین آن است. اینطور که تحقیقات نشان می‌دهد، لپتاپ‌هایی که دانش‌آموزان مورد استفاده قرار می‌دهند، در بهترین حالت، 179 دلار قیمت دارند، اما محصولات جدید مایکروسافت با قیمتی پایین‌تر، می‌تواند امکانات بیشتری را نیز در اختیار کاربران قرار دهد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال