ویندوز 10 اکنون بر روی بیش از 110 میلیون دستگاه نصب شده است

بالاخره روز موعود فرا رسید و کنفرانس ویندوز 10 ماکروسافت همانطور که پیش از این عنوان کرده بودیم، از دقایقی پیش آغاز شده است. انتظار می‌رود اهالی ردموند در این مراسم از جدیدترین دستاوردهای مبتنی بر ویندوز 10 خود رونمایی کند که شاید از مهترین آن‌ها بتوان به رونمایی از سورفیس پرو 4 و دو […]

بالاخره روز موعود فرا رسید و کنفرانس ویندوز 10 ماکروسافت همانطور که پیش از این عنوان کرده بودیم، از دقایقی پیش آغاز شده است. انتظار می‌رود اهالی ردموند در این مراسم از جدیدترین دستاوردهای مبتنی بر ویندوز 10 خود رونمایی کند که شاید از مهترین آن‌ها بتوان به رونمایی از سورفیس پرو 4 و دو ویندورفون لومیا 950 و لومیا 950XL اشاره کرد.

در این رویداد که از دقایق پیش آغاز شده است، مایکروسافت عنوان کرد، ویندوز 10 این شرکت از 29 ژولای که عرضه آن آغاز گشته تا کنون روی بیش از 110 میلیون دستگاه نصب شده است. به نظر می‌رسد که با این آمار ویندوز 10 پیشرفت خوبی را برای مایکروسافت رقم بزند. مایکروسافت اضافه کرد که امیدوار است این تعداد در طی 2 یا 3 سال به بیش از یک میلیارد دستگاه برسد.

علاوه بر این، Trery Myerson اضافه کرد که تاکنون بیش از 650 میلیارد صفحه وب در جدیدترین مروگر این شرکت، یعنی اج مشاهده شده است. وی همچنین افزود که در حال حاضر بیش از 120 سال بازی، از ایکس‌باکس روی دستگاه‌های ویندوز 10 بازی شده و از زمان انتشار تاکنون بیش از یک میلیارد سوال از دستیار صوتی این شرکت، کورتانا پرسیده شده است. وی تصریح کرد از 7 مردادماه که ویندوز 10 عرضه شده است، بیش از یک میلیارد بازدید توسط دستگاه‌هایی که از این پلتفرم استفاده می‌کنند، از اپ‌استور این شرکت به‌عمل آمده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال