مایکروسافت ورد اعلان اشتباه نگارشی جدید را در آپدیت خود اضافه خواهد کرد

از این پس کلیه کاربران مایکروسافت ورد دو فاصله پس از نقطه را بصورت هشدار به عنوان اشتباه نگارشی دریافت خواهند کرد. هوش مصنوعی این برنامه در آپدیت جدید این موضوع را به عنوان یک اشتباه تلقی خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا، مایکروسافت در اپدیت جدید خود تصمیم گرفت تا […]

از این پس کلیه کاربران مایکروسافت ورد دو فاصله پس از نقطه را بصورت هشدار به عنوان اشتباه نگارشی دریافت خواهند کرد. هوش مصنوعی این برنامه در آپدیت جدید این موضوع را به عنوان یک اشتباه تلقی خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی و فناوری تکنا، مایکروسافت در اپدیت جدید خود تصمیم گرفت تا دو فاصله پس از نقطه را به عنوان یک اشتباه نگارشی بپذیرد و آن را وارد هوش مصنوعی خود کند. کاربران این برنامه کاربردی می توانند با دریافت نسخه بروزرسانی مایکروسافت از تغییرات جدید این برنامه مطلع شوند. این اعلان اشتباه نگارشی اکنون در بروزرسانی نسخه دسکتاپ این برنامه وجود دارد و به زودی در نسخه های دیگر این اپلیکشن نیز شاهد این تغییر خواهیم بود.

کاربرانی که این موضوع را به عنوان اشتباه نگارشی قبول ندارند می توانند با غیر فعال کردن اعلان اشتباه نگارشی به کار خود ادامه دهند یا اینکه هشدارها را نادیده بگیرند. اعلان های اشتباه نگارشی در مرحله تست قرار دارد و همراه با آپدیت جدید به کاربران عرضه خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال