مایکروسافت روی افزونه‌های نسخه موبایل مرورگر اج خود کار می‌کند

غول دنیای نرم‌افزار، مایکروسافت اخیرا تلاش زیادی نسبت به پشتیبانی از گوشی‎های خود نشان نداده و در عوض تصمیم گرفته‎ است بیشتر بر محصولات مبتنی بر دسکتاپ و لپ‎تاپ خود تمرکز داشته باشد. با این‎ حال این شرکت تایید کرده است که برای نسخه‎ی موبایل مرورگر اج خود یک قابلیت جالب در نظر گرفته است، […]

غول دنیای نرم‌افزار، مایکروسافت اخیرا تلاش زیادی نسبت به پشتیبانی از گوشی‎های خود نشان نداده و در عوض تصمیم گرفته‎ است بیشتر بر محصولات مبتنی بر دسکتاپ و لپ‎تاپ خود تمرکز داشته باشد. با این‎ حال این شرکت تایید کرده است که برای نسخه‎ی موبایل مرورگر اج خود یک قابلیت جالب در نظر گرفته است، یعنی پشتیبانی از افزونه‎ها.

مایکروسافت اعلام کرده است که سرانجام به هنگام ارائه‎ی آپدیت Anniversary ویندوز 10 در تابستان امسال برای مرورگر اج خود پشتیبانی از افزونه‎ها را نیز در دستور کار قرار خواهد داد.

این شرکت ادعا می‎کند که در آغاز یک‌‎سری افزونه نظیر AdBlock، OneNote Web Clipper، Microsoft Translator و تعدادی دیگر عرضه می‎شود؛ ولی توسعه‎دهندگان نیز می‎توانند به ویندوز استور افزونه‎های جدید را اضافه کنند، با این‎حال باید در رابطه با میزان سازگاری آن‎ها با این مرورگر و میزان واکنش توسعه‎دهندگان صبر کرد.

اهالی ردموند در سال 2015 در کنفرانس Microsoft Build خود پذیرفتند که در ابتدا به علت مشکلاتی که در رابطه با عملکرد و طراحی‎ رابط کاربری وجود داشته است، قادر به پشتیبانی از افزونه‎ها در نسخه‎ی موبایل مرورگر اج نبوده ولی به نظر در نهایت توانسته‌اند تمامی این مسائل را برطرف سازند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال