اولین تصاویر Xbox One S مایکروسافت پیش از رونمایی در E3 لو رفت

شایعاتی مبنی بر این‎که مایکروسافت در نمایشگاه E3 از یک Xbox One کوچک‎تر ولی قوی‌‎تر، رونمایی خواهد کرد را به یاد می‎آورید؟ خوب، ظاهرا صحت داشته‎اند. اعضای وب‎سایت NeoGAF چندین تصویر منتسب به Xbox One S را منتشر کرده‎اند و این تصاویر به بیرون درز شده نشان از تغییرات کاملا بارزی در این کنسول دارند. […]

شایعاتی مبنی بر این‎که مایکروسافت در نمایشگاه E3 از یک Xbox One کوچک‎تر ولی قوی‌‎تر، رونمایی خواهد کرد را به یاد می‎آورید؟ خوب، ظاهرا صحت داشته‎اند. اعضای وب‎سایت NeoGAF چندین تصویر منتسب به Xbox One S را منتشر کرده‎اند و این تصاویر به بیرون درز شده نشان از تغییرات کاملا بارزی در این کنسول دارند. به عنوان مثال، مدل S دارای طراحی جمع‎ و جورتر و بسیار کوچک‎تر (40 درصد) نسبت به مدل فعلی بوده و رنگ سفید نقطه‎دار آن یقینا بیشتر در پیش چشم جذاب است. پاور بریک هم به بخشی داخلی تبدیل شده است.

هم‎چنین، منابع اطلاعاتی می‎گویند که قابلیت‎های اشاره شده در تصاویر لو رفته، صحیح است به نحوی که این سیستم از هم محتوای محدوده‎ی پویای بالا و هم ویدئوهای 4K پشتیبانی می‎کند و می‎تواند مکمل خوبی برای تلویزیون جدید شما باشد. شما هم‎چنین هارد درایوی با ظرفیت 2 ترابایت در اختیار خواهید داشت به همراه یک “دسته‎ی ساده‎شده” و یک پایه‎ی عمودی. هنوز اطلاعاتی در رابطه با زمان عرضه و قیمت کنسول Xbox One S مایکروسافت وجود ندارد، گرچه منطقی است تصویر کنیم که قیمت Xbox One S به نسبت 299 دلاری که در حال حاضر برای مدل 500 گیگابایتی ایکس‎باکس وان پرداخت می‎کنید، بسیار بالاتر باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال