مشخصات کامل گوشی‌های لومیا 950، لومیا 950 XL و لومیا 550 مایکروسافت لو رفت

در پی انتشار تصاویری از اسلاید‌های یک سخنرانی داخلی در مایکروسافت، مشخصات کامل سه گوشی‌هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 این شرکت مشخص گردید. مایکروسافت لومیا 950، لومیا 950 ایکس‌ال و لومیا 550 سه ویندوزفون فوق‌الذکر بوده که قرار است طی مراسمی که 14 مهرماه در شهر نیویورک برگزار می‌گردد، به همراه مایکروسافت بند 2 و سورفیس […]

در پی انتشار تصاویری از اسلاید‌های یک سخنرانی داخلی در مایکروسافت، مشخصات کامل سه گوشی‌هوشمند مبتنی بر ویندوز 10 این شرکت مشخص گردید. مایکروسافت لومیا 950، لومیا 950 ایکس‌ال و لومیا 550 سه ویندوزفون فوق‌الذکر بوده که قرار است طی مراسمی که 14 مهرماه در شهر نیویورک برگزار می‌گردد، به همراه مایکروسافت بند 2 و سورفیس پرو 4 رونمایی شوند.

lumia 950 Xl

بر اساس شایعات منتشرشده قبلی، لومیا 950 ایکس‌ال قرار است پرچم‌دار جدید اهالی ردموند باشد. این گوشی‌هوشمند از یک صفحه‌نمایش 5.7 اینچی QHD به همراه چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون 810، حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا، اسکنر عنبیه و باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار بوده که این باتری از فناوری شارژ سریع کوالکام و شارژر بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند.

lumia 950

همچنین این پرچم‌دار مایکروسافت، دارای یک درگاه یواس‌بی Type-C بوده و مجهز به یک دوربین 20 مگاپیکسلی PureView با 3 فلاش ال‌ای‌دی است که در کنار یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی به ایفای نقش خواهد پرداخت.

lumia 950 slide

از سوی دیگر لومیا 950 از مشخصات جمع جورتری نظیر صفحه‌نمایش 5.2 اینچی QHD، چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون 808 و باتری 3000 میلی‌آمپرساعتی بهره‌مند خواهد بود. سایر مشخصات این دستگاه با برادر بزرگ‌ترش که در بالا بدان اشاره کردیم، مطابقت دارد.

microsoft display dock

هر دو گوشی لومیا 950 ایکس‌ال و لومیا 950 با ویندوز 10 Continum عرضه خواهند شد. کاربران قادر خواهند بود از طریق داک عرضه‌شده به همراه این محصولات، گوشی خود را به یک نمایشگر سایز بزرگ متصل کنند.

lumia 550

در طرف دیگر ماجرا لومیا 550 حضور دارد که یک ویندوزفون مقرون‌به‌صرفه است. این دستگاه مجهز به یک صفحه‌نمایش 5 اینچی اچ‌دی بوده و یک چیپست چهار هسته‌ای کوالکام اسنپ‌دراگون با فرکانس 1 گیگاهرتز را در قلب خود جای داده است. همچنین این ویندوزفون ارزان‌قیمت از 1 گیگابایت حافظه رم، 8 گیگابایت حافظه دخلی قابل ارتقا، دوربین اصلی 5 مگاپیکسلی به همراه یک فلاش ال‌ای‌دی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و یک باتری 1905 میلی‌آمپرساعتی برخوردار خواهد بود.

با این تفاسیر 14 مهر برای مایکروسافت، روز پرکار و نفس‌گیری خواهد بود. چشم کاربران این شرکت به این روز است تا با تمام آنچه اهالی ردموند برای این مراسم در چنته خواهند داشت، آشنا شوند.

 

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال