مایکروسافت اپلیکیشن Hub Keyboard را برای اندروید عرضه کرد

غول دنیای نرم‌افزار، مایکروسافت یک اپلیکیشن اندرویدی دیگر را این‌بار در قالب یک کیبورد عرضه کرد. این اپلیکیشن که Hub Keyboard نام دارد، یک صفحه‌کلید تایپ ساده است که البته چندی ویژگی جالب در خود نهفته دارد. این کیبورد چهار ویژگی اصلی دارد. اولین ویژگی کلیپ‌بورد آن است که متونی را که پیش از این […]

غول دنیای نرم‌افزار، مایکروسافت یک اپلیکیشن اندرویدی دیگر را این‌بار در قالب یک کیبورد عرضه کرد. این اپلیکیشن که Hub Keyboard نام دارد، یک صفحه‌کلید تایپ ساده است که البته چندی ویژگی جالب در خود نهفته دارد.

این کیبورد چهار ویژگی اصلی دارد. اولین ویژگی کلیپ‌بورد آن است که متونی را که پیش از این کپی کرده بودید را نشان می‌دهد تا برای استفاده آن‌ها در هر جایی به راحتی و تنها با چند لمس، اینکار را انجام دهید.

ویژگی دوم آن امکان ورود به حساب کاربری Office 365 است که از طریق تایپ کردن نام اسنادتان در این شبکه می‌توانید به راحتی لینک مربوط به آن را دریافت کرده و در هرجایی پیست-paste کنید.

سومین ویژگی اپلیکیشن کیبورد مایکروسافت به کاربران این جازه را می‌دهد تا با تایپ نام مخاطبین، اطلاعات آنان ظاهر شده و می‌توان از این اطلاعات در هرکجا که نیاز باشد استفاده کرده یا با آن‌ها ارتباط برقرار کرد. و در نهایت هم ویژگی چهارم که جالب توجه است، مترجم داخلی این کیبورد است که متن تایپ شده را به هر زبان دیگری که بخواهید ترجمه می‌کند.

جدا از این ویژگی‌ها، کیبورد مایکروسافت بسیار ساده بوده و قابلیت تصحیح خودکار را ندارد که ممکن است کار تایپ کردن را برای برخی کاربران مشکل کند. البته این مسئله برای کاربران فارسی زبان شاید خوب باشد؛ چراکه اکثرا کیبوردهای موجود قابلیت تصحیح خودکار آنان با زبان فارسی مشکل داشته و گاها کلمات را غیر آنچه در ذهن کاربر است تصحیح می‌کنند. از سوی دیگر در این کیبورد خبری از ایموجی-شکلک نیست. این نواقص کار را برای انتخاب این کیبورد به عنوان کیبورد پیش‌فرض گوشی برای کاربران سخت کرده و ویژگی‌های عنوان شده هم چندان چنگی به دل نزده و رغبتی برای انتخاب کیبورد ایجاد نمی‌کنند. بهتر بود مایکروسافت پیش‌ از آن که به ویژگی‌های اپلیکیشن خود فکر کند، برخی امکانات اساسی و توابع ساده را به آن اضافه می‌کرد.

برای دانلود این اپلیکیشن کیبورد می توانید اینجا کلیک کنید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال