شایعه؛ Surface Book 2 مایکروسافت در راه است

شرکت مایکروسافت به تازگی در صفحه رسمی مربوط به سرفیس‌های خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصویری را از یک دستگاه جدید در سری سرفیس منتشر کرده است. البته نکته حائز اهمیت این موضوع آن است که این تصویر مربوط به هیچ کدام از دستگاه‌های سرفیس این شرکت نمی‌باشد. همان طور که در تصویر به نمایش […]

شرکت مایکروسافت به تازگی در صفحه رسمی مربوط به سرفیس‌های خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام تصویری را از یک دستگاه جدید در سری سرفیس منتشر کرده است. البته نکته حائز اهمیت این موضوع آن است که این تصویر مربوط به هیچ کدام از دستگاه‌های سرفیس این شرکت نمی‌باشد.

همان طور که در تصویر به نمایش در آمده مشاهده می‌کنید، هیچ گونه اطلاعات و جزئیات خاصی را نمی‌توان از آن بیرون کشید. بجز آن که در این تصویر تنها بخش لولایی دستگاه قابل مشاهده است. بر اساس اسناد و مدارک موجود احتمال می‌دهیم که این تصویر مربوط به سرفیس بوک 2 مایکروسافت باشد که در بخش لولاها دارای طراحی جدیدی بوده و از این رو نمایشگر دستگاه می‌تواند به صورت مناسبی بر روی کیبورد قرار بگیرد. این در حالی است که در نسخه کنونی، لولای دستگاه طوری طراحی و تولید شده است که نمایشگر نمی‌تواند از بخش پایینی خود به خوبی در کنار کیبورد قرار گرفته و در واقع این دو لایه دارای فاصله کمی از یکدیگر می‌باشند.

Surface Book 2

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی وب‌ سایت Windows Central، این دستگاه‌ جدید احتمالا به منظور استفاده توسط کارمندان و راحتی کار آنها طراحی شده باشد. از طرفی قبلا انتظار می‌رفت که این دستگاه جدید در اوایل سال آینده میلادی به طور رسمی معرفی شود اما هم اینک احتمالا در اواخر سال 2016 می‌بایست منتظر عرضه آن به بازار باشیم.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال