دو تلفن هوشمند رده بالا از مایکروسافت تا پایان سال

شرکت بزرگ مایکروسافت این روزها جزئیات زیادی را در مورد سیستم عامل جدیدش، ویندوز10، برای سیستم‌های دسکتاپ روایت کرده است، اما مسئله ای که جالب توجه است، عدم سخن گفتن و نشر جزئیات در مورد نسخه موبایل این سیستم عامل توسط این شرکت است. چندی قبل Joe Belfoire، سرپرست گروه سیستم عامل ویندوز، اذعان داشت […]

شرکت بزرگ مایکروسافت این روزها جزئیات زیادی را در مورد سیستم عامل جدیدش، ویندوز10، برای سیستم‌های دسکتاپ روایت کرده است، اما مسئله ای که جالب توجه است، عدم سخن گفتن و نشر جزئیات در مورد نسخه موبایل این سیستم عامل توسط این شرکت است.

چندی قبل Joe Belfoire، سرپرست گروه سیستم عامل ویندوز، اذعان داشت که پلتفرم ویندوز ۱۰ برای موبایل همین امسال عرضه خواهد شد. گزارشات حاکی از آن است که مایکروسافت هم اکنون مشغول کار روی دو گوشی رده‌بالای لومیا است که احتمالا به همراه ویندوز 10 عرضه خواهند شد.

بنابر گزارش‌های منتشر شده، مدل حرفه‌ای‌تر بین این دو که با اسم رمز Cityman از آن نام برده شده است، از یک پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ‌دراگون کوالکام، صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با کیفیت QHD، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، ۳ گیگابایت رم، و باطری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی برخوردار است. همچنین Cityman دارای یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی نیز هست که انتظار می‌رود از نسل جدید تکنولوژی PureView استفاده کند و یک دوربین با سنسور ۵ مگاپیکسلی نیز در قسمت جلوی گوشی، ایفای نقش می‌کند.

مدل دیگر لومیاTalkman نام دارد که از یک چیپست شش هسته‌ای اسنپدراگون، صفحه نمایش ۵.۲ اینچی QHDو ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار بوده و همچنین ۳ گیگابایت رم و باطری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بر قابلیت‌های این گوشی خواهد افزود. Talkmanنیز از یک دوربین با سنسور ۲۰ مگاپیکسلی در پشت بهره برده و در قسمت جلو دارای یک دوربین ۵ مگاپیکسلی می‌باشد.

هنوز هیچ‌گونه تایید از سوی مایکروسافت و یا منبع موثق دیگری صورت نگرفته است و می‌توان این مشخصات را در حد یک شایعه قلمداد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال