بزودی سرفیس 9 اینچی مایکروسافت عرضه می شود

سرفیس جدید مایکروسافت با نام تجاری Centaurus به طور آزمایشی در اختیار برخی کاربران قرار گرفته و قرار است تا این لپ تاپ کوچک و تاشو به طور رسمی در نیمه اول سال 2020 به بازار عرضه شود. بر طبق گفته ها، سرفیس 9 اینچی شرکت مایکروسافت با سیستم عامل جدیدی به نام Core OS […]

سرفیس جدید مایکروسافت با نام تجاری Centaurus به طور آزمایشی در اختیار برخی کاربران قرار گرفته و قرار است تا این لپ تاپ کوچک و تاشو به طور رسمی در نیمه اول سال 2020 به بازار عرضه شود. بر طبق گفته ها، سرفیس 9 اینچی شرکت مایکروسافت با سیستم عامل جدیدی به نام Core OS یا WCOS که نسخه جدیدی از سیستم عامل ویندوز 10 است عرضه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، نسخه جدید سیستم عامل به گونه ای طراحی شده است تا کاربران بتوانند از نمایشگر سرفیس به طور مجزا و به منظور دو نمایشگر استفاده کنند، قابلیتی که پیش از این در ویندوز لایت نیز شاهد آن بودیم. لپ تاپ کوچک و تاشوی مایکروسافت مجهز به پردازنده ۱۰ نانومتری Lakefield اینتل است که قابلیت اتصال به اینترنت 5G را داشته، برنامه های مرتبط با سیستم عامل آندروید را اجرا کرده و از سرویس آی کلود اپل نیز استفاده می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال