تصویری از کیبورد جدید مایکروسافت موسوم به سرفیس‌کیبورد به بیرون درز کرد

در هفته‌‌ی گذشته خبری منتشر شد که مایکروسافت کیبوردی را با برند سرفیس در دست تولید دارد و بعد از آن و به لطف تاییدیه‌ی FCC، شاهد موس سرفیس مایکروسافت نیز بودیم. حالا امروز به نظر می‌رسد که موس سرفیس مایکروسافت تنها تصویر فاش شده از تاییدیه‌ی FCC نبوده و حالا تصویر جدیدی از کیبورد مایکروسافت […]

در هفته‌‌ی گذشته خبری منتشر شد که مایکروسافت کیبوردی را با برند سرفیس در دست تولید دارد و بعد از آن و به لطف تاییدیه‌ی FCC، شاهد موس سرفیس مایکروسافت نیز بودیم. حالا امروز به نظر می‌رسد که موس سرفیس مایکروسافت تنها تصویر فاش شده از تاییدیه‌ی FCC نبوده و حالا تصویر جدیدی از کیبورد مایکروسافت نیز منتشر شده است.

در صورتی که تنها به تصویر مشاهده کنید و متن این خبر را نخوانید، احتمالا این کیبورد را با کیبوردهای شرکت اپل اشتباه می‌گیرید؛ رنگ، طراحی و دکمه‌های این کیبورد شباهت بسیار زیادی به کیبوردهای Magic شرکت اپل دارند اما این طور که به نظر می‌رسد، این تصویر کیبورد آینده‌ی مایکروسافت و آن هم با برند سرفیس خواهد بود.

متاسافانه تنها با دیدن این تصویر نمی‌توان به جزئیات بیشتری دست یافت. برای مثال هنوز مشخص نیست که مایکروسافت از چه جنسی برای این کیبورد استفاده می‌کند؛ کیبورد سرفیس ردموندی‌ها ممکن است از فلز و یا پلاستیک ساخته شود. از سوی دیگر شایعاتی به گوش می‌رسد که مایکروسافت در حال تولید کامپیوترهای آل این وان با برند سرفیس است و اگر این شایعات درست باشند ممکن است این کیبورد به عنوان وسیله‌ی جانبی کامپیوتر آل این وان سرفیس مایکروسافت مورد استفاده قرار بگیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال