کنفرانس بیلد 2020 مایکروسافت بصورت مجازی برگزار خواهد شد

مایکروسافت اعلام کرد کنفرانس توسعه دهندگان بیلد برای همه افراد رایگان است و عموم می توانند در این کنفرانس سالانه شرکت کنند. این کنفرانس بصورت مجازی و در توئیچ برگزار خواهد شد. علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند بطور رایگان ثبت نام کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از […]

مایکروسافت اعلام کرد کنفرانس توسعه دهندگان بیلد برای همه افراد رایگان است و عموم می توانند در این کنفرانس سالانه شرکت کنند. این کنفرانس بصورت مجازی و در توئیچ برگزار خواهد شد. علاقمندان به شرکت در این کنفرانس می توانند بطور رایگان ثبت نام کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا و به نقل از Engadget، کنفرانس بیلد مایکروسافت که شامل کلاس، گفتگو و دمو مهندسان مایکروسافت خواهد بود روز 30 اردیبهشت (19 مه) ساعت 8 صبح برگزار خواهد شد. این کنفرانس همراه با سخنرانی ساتیا نادلا مدیر عامل این شرکت و احتمالا پانوس پانای مدیر بخش محصولات این شرکت آغاز خواهد شد و همچنین شامل 48 ساعت برنامه نویسی و برگزاری ورک شاپ هاست که شرکت کنندگان می توانند سوالات خود را نیز از برنامه نویسان این شرکت بپرسند.

در سال گذشته هزینه شکت در کنفرانس بیلد 2 هزار و 395 دلار بوده است. در هنگام ثبت نام برای شرکت در این کنفرانس آدرس محل سکونت نیز پرسیده می شود. برخی از کاربران معتقدند احتمال دارد مایکروسافت در آینده هدایایی را برای آنها ارسال کند. Scott Hanselman به عنوان برنامه نویس برجسته مایکروسافت در مورد نحوه برگزاری این کنفرانس مس گوید: ما برنامه هایویژه ای برای این کنفرانس در نظر گرفته بودیم اما آنطور که می خواستیم برگزار نشد. دیگر نمی توانیم منتظر گردهمایی برنامه نویسان برای یادگری و کدنویسی بمانیم. علاوه بر کنفرانس مایکروسافت، کنفرانس های حضوری بسیاری به دلیل شیوع کرونا بطور کامل کنسل شده اند.

 

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال