تلاش مایکروسافت برای انتقال کامل ویندوز به فضای ابری

یکی از اهداف مایکروسافت در چند ماه اخیر انتقال ویندوز ۳۶۵ به فضای ابری بوده است. این شرکت قصد دارد علاوه بر مشتریان تجاری ، کاربران معمولی را نیز در همین راستا قرار دهد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسناد به دست آمده از این شرکت نشان می دهد به زودی امکان […]

یکی از اهداف مایکروسافت در چند ماه اخیر انتقال ویندوز ۳۶۵ به فضای ابری بوده است. این شرکت قصد دارد علاوه بر مشتریان تجاری ، کاربران معمولی را نیز در همین راستا قرار دهد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اسناد به دست آمده از این شرکت نشان می دهد به زودی امکان دسترسی به ویندوز برای کاربران عادی از طریق فضای ابری فراهم خواهد شد. طبق گزارش منتشر شده توسط ورج، یکی از فایل های مایکروسافت برای ارائه در دادگاه فدرال نشان می دهد این شرکت با هدف ارائه ویندوز از طریق فضای ابری به کاربران عادی عرضه ویندوز ۳۶۵ را ارزیابی می کند. این شرکت اعتقاد دارد انتقال ویندوز ۱۱ به فضای ابری می تواند امکاناتی مانند دسترسی آسان تر به خدمات هوش مصنوعی و سرویس های دیجیتالی را با قدرت بیشتری در اختیار کاربران قرار دهد.

ویندوز ۳۶۵ سرویس ابری مایکروسافت است که به کاربران اجازه می دهد تا به صورت آنلاین به یک نسخه کامل از ویندوز دسترسی داشته باشند. این سرویس برای کاربران تجاری عرضه شده بود. اما اکنون این شرکت قصد دارد ام را با ویندوز ۱۱ به صورت یکپارچه به تمامی کاربران ارائه کند.

به زودی نسخه جدیدی از ویندوز ۱۱ با نام ویندوز ۳۶۵ بوت عرضه خواهد شد که کاربران با استفاده از آن می توانند به جای استفاده از نسخه معمولی وارد فضای ابری شده و از آن استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال