چگونه مایکروسافت در بخش گیم به درآمد 5 میلیارد دلاری دست یافت؟

سرویس گیم مایکروسافت با ۱۸ میلیون کاربر توانسته در سه ماهه انتهایی سال ۲۰۲۰ به درآمدی بالغ بر 43.1 میلیارد دلار برسد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مایکروسافت گزارش مالی مربوط به سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده است. این شرکت علاوه بر سود ۱۷.۹ میلیارد دلاری به رکورد جدیدی در افزایش […]

سرویس گیم مایکروسافت با ۱۸ میلیون کاربر توانسته در سه ماهه انتهایی سال ۲۰۲۰ به درآمدی بالغ بر 43.1 میلیارد دلار برسد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تکنا، مایکروسافت گزارش مالی مربوط به سه ماهه آخر سال ۲۰۲۰ را منتشر کرده است. این شرکت علاوه بر سود ۱۷.۹ میلیارد دلاری به رکورد جدیدی در افزایش درآمد دست یافته است. مایکروسافت اعلام کرد در بخش گیم رشد زیادی در ایکس باکس و سرویس های آن انجام گرفته و برای اولین بار این شرکت توانسته از بخش گیم ۵ میلیارد دلار درآمد کسب کند.

در گزارش مالی مایکروسافت عنوان شده که ایکس باکس سری ایکس و سری s فروش موفقی را پشت سر گذاشتند. همین موضوع باعث درآمد بسیار مایکروسافت از شرکت های مستقل بوده است/ همچنین افزایش تعداد کاربران ایکس باکس لایو به بیش از ۱۰۰ میلیون نفر نیز موجب افزایش درآمد مایکروسافت شده است. این شرکت عنوان کرده در سه ماهه سال میلادی جدید نیز احتمالاً رشد ۴۰ درصدی در بخش گیم باعث افزایش درآمد این شرکت و همچنین رشد ۲۰ درصدی بخش ایکس باکس لایو و گیم پس خواهد شد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال