اشتباه مایکروسافت در نمایش بخشی از آپدیت جدید ویندوز ۱۱

منابع آگاه اعلام کردند آپدیت جدید ویندوز ۱۱ احتمالا اپائل ۲۰۲۳ از راه می رسد. این نسخه اکنون در مراحل آزمایشی قرار دارد. مایکروسافت قصد دارد با تمرکز روی آپدیت های کوچک تر که Moment نام گذاری شدند، در فواصل زمانی مختلف نسخه هایی از آن را منتشر کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و […]

منابع آگاه اعلام کردند آپدیت جدید ویندوز ۱۱ احتمالا اپائل ۲۰۲۳ از راه می رسد. این نسخه اکنون در مراحل آزمایشی قرار دارد. مایکروسافت قصد دارد با تمرکز روی آپدیت های کوچک تر که Moment نام گذاری شدند، در فواصل زمانی مختلف نسخه هایی از آن را منتشر کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا بیلد پیش نمایش ویندوز ۱۱ در وبکست جدید ویندوز اینسایدر در یوتیوب به اشتباه به نمایش درآمد. در این بیلد مشخص شد که در مامنت بعدی احتمالا نوار وظیفه با سازگاری بالاتر در تبلت ها ارائه خواهد شد. مایکروسافت این ویژگی را در مامنت ۲ عرصه خواهد کرد که هنوز فهرست تغییرات آن منتشر نشده است.

در این وبکست نحوه عملکرد نوار وظیفه در نسخه بعد مشاهده شد. البته تغییرات به نمایش درآمده پیش از این در ویندوز اینسایدر معرفی و کاربران در حال آزمایش آن هستند.

البته باید به این نکته توجه کرد که مامنت ۲ که به زودی عرضه خواهد شد در واقع نسخه جدید سیستم عامل محسوب نمیشود و تنها یک آپدیت برای نسخه 22H2 است. با توجه به اینکه قابلیت های ویندوز ۱۱ نسخه 22H2 بهمراه نسخه مامنت نخواهد بود، زمان انتشار آن مشخص نیست. این شرکت با قبول پیچیدگی های مربوط به ویژگی نسخه های مختلف وعده داده تا در آینده نزدیک اطلاعاتی را در این رابطه منتشر کند.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال