اپلیکیشن آلارم جدید مایکروسافت شما را با چالش‌های فیزیکی از خواب بیدار می‌کند

روز سه‌شنبه مایکروسافت اپلیکیشنی جدید را در فروشگاه گوگل معرفی نمود که Mimicker Alarm نام داشته و برای خاموش شدن، سه بازی مختلف را پیش روی کاربران قرار می‌‌دهد که باید برای قطع شدن زنگ ساعت، در این سه بازی پیروز گردید. هدف اصلی مایکروسافت از عرضه‌ی این اپلیکیشن، بررسی و نشان دادن عملکرد API جدیدی […]

روز سه‌شنبه مایکروسافت اپلیکیشنی جدید را در فروشگاه گوگل معرفی نمود که Mimicker Alarm نام داشته و برای خاموش شدن، سه بازی مختلف را پیش روی کاربران قرار می‌‌دهد که باید برای قطع شدن زنگ ساعت، در این سه بازی پیروز گردید. هدف اصلی مایکروسافت از عرضه‌ی این اپلیکیشن، بررسی و نشان دادن عملکرد API جدیدی می‌باشد که به تازگی در دانشگاه آکسفورد نوشته شده و می‌تواند بسیاری از علائم ظاهری انسان همچون احساسات و همچنین حرف‌هایی که ممکن است آنها در این هنگام به زبان بیاورند را نشان می‌دهد.

اینطور که یکی از مدیران این پروژه اعلام کرده، اپلیکیشن آلارم مایکروسافت توانایی بالایی در بیدار کردن کاربران دارد. پس از به صدا درآمدن زنگ ساعت، دو گزینه پیش روی کاربران وجود دارد که یکی از آنها “چرت زدن” بوده و دیگری نیز “قطع نمودن زنگ” می‌باشد. اگر کاربران گزینه‌ی “چرت زدن” را انتخاب کنند، همانند بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر، می‌توانند 5 دقیقه بیشتر بخوابند و باز هم منتظر صدای زنگ باشند. اما اگر از گزینه‌ی قطع کردن استفاده شود، آنها 30 ثانیه وقت دارند تا چالش‌ها و بازی‌هایی را که مهندسین مایکروسافت برای آنها در نظر گرفته‌اند را انجام دهند، وگرنه اینگونه برداشت می‌شود که آنها هنوز هم خواب هستند و زنگ ساعت، باز هم به صدا در خواهد آمد! در این مورد حتما کاربران یکی از سه بازی مشخص شده را در زمان 30 ثانیه به اتمام برسانند.

بازی‌هایی که مایکروسافت نیز در نظر دارد، شاید حتی در مرحله‌‌‌ی اول، احمقانه نیز به نظر برسد. اما باید بگوییم که این بازی‌ها همانند بسیاری از کارهای عادی و روزمره‌ای هستند که ممکن است خیلی از کاربران در طول روز انجام می‌دهند.

مایکروسافت با این کار نشان داده که توسعه چنین اپلیکیشنی کاری آسان بوده و می‌توان راحت‌تر چیزی که تصور می‌کنید نیز از خواب بیدار شد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال