اپلیکیشن اندروید جدید مایکروسافت، از کاربران می‌خواهد که از ویندوز 10 موبایل استفاده نمایند!

همان‌طور که اطلاع دارید زمان زیادی از معرفی پرچم‌داران جدید مایکروسافت یعنی Lumia 950 و Lumia 950XL نمی‌گذرد و حالا این شرکت سعی کرده تا با توسعه و عرضه‌ی یک اپلیکیشن جدید برای سیستم‌عامل اندروید، کاربران را برای استفاده از Windows 10 Mobile، متقاعد نماید. این اپلیکیشن جدید که AppComparison نام دارد، نرم‌افزارهای محبوب شما را شناسایی […]

همان‌طور که اطلاع دارید زمان زیادی از معرفی پرچم‌داران جدید مایکروسافت یعنی Lumia 950 و Lumia 950XL نمی‌گذرد و حالا این شرکت سعی کرده تا با توسعه و عرضه‌ی یک اپلیکیشن جدید برای سیستم‌عامل اندروید، کاربران را برای استفاده از Windows 10 Mobile، متقاعد نماید.

این اپلیکیشن جدید که AppComparison نام دارد، نرم‌افزارهای محبوب شما را شناسایی کرده و سپس آنها را با نرم‌افزارهای مشابه آن در فروشگاه اپلیکیشن مایکروسافت مطابقت می‌دهد. علاوه بر آن، این اپلیکیشن جدید قادر خواهد بود شما را با بهترین و محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های Windows 10 Mobile نیز آشنا سازد.

هدف اصلی مایکروسافت از توسعه AppComparison، این است که کاربران بتوانند با استفاده از آن، با اپلیکیشن‌هایی که مایکروسافت نیز در این زمینه توسعه داده، آشنا شوند و به استفاده از Windows 10 Mobile روی آورند. اما آیا واقعا مایکروسافت می‌تواند با چنین روشی موفق شود کاربران اندرویدی را به سوی خود بکشاند؟

خب این موضوع بسیار بعید است و حتی می‌توانید در موارد زیادی به ضرر مایکروسافت نیز تمام شود. همانطور که می‌دانید، طیف اپلیکیشن‌های توسعه‌ داده شده برای سیستم‌عامل اندروید، بسیار بیشتر از ویندوز 10 موبایل است و اگر کاربران به اپلیکیشنی علاقه داشته باشند که مشابه آن در فروشگاه مایکروسافت پیدا نشود، شکی نیست که آنها هیچ تمایلی به سیستم‌عامل جدید مایکروسافت نشان نخواهند داد. البته باید به این موضوع نیز اشاره کنیم که تنها افرادی AppComparison را دانلود خواهند کرد که کمی هم به ویندوز 10 موبابل علاقه داشته باشند.

باید اشاره کنیم که اگر شما از افرادی هستید که در گذشته از ویندوزفون استفاده می‌کرده‌اید و حالا نیز تمایل دارید با ویندوز 10 موبایل بیشتر آشنا شوید، می‌توانید با دانلود نرم‌افزار AppComparison، از وضعیت اپلیکیشن‌های توسعه‌ داده شده‌ برای نسل جدید سیستم‌عامل‌ مایکروسافت، مطلع گردید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال