مرورگر جدید مایکروسافت به صورت غیر رسمی نمایان شد!

ماه ژانویه بود که مایکروسافت از جایگزینی برای مرورگر محبوب Internet Explorer با نام Project Spartan خبر داد، مرورگری جدید که ایمن، چالاک و سبک بوده و رابطه‌ی عمیقی با دستیار صوتی مایکروسافت یعنی Cortana دارد. تا کنون تنها تصاویر و عکس‌های مختلفی از این مرورگر منتشر شده بود، اما حالا به کمک وب‌سایت WinBeta، شاهد اولین […]

ماه ژانویه بود که مایکروسافت از جایگزینی برای مرورگر محبوب Internet Explorer با نام Project Spartan خبر داد، مرورگری جدید که ایمن، چالاک و سبک بوده و رابطه‌ی عمیقی با دستیار صوتی مایکروسافت یعنی Cortana دارد.

تا کنون تنها تصاویر و عکس‌های مختلفی از این مرورگر منتشر شده بود، اما حالا به کمک وب‌سایت WinBeta، شاهد اولین تصاویر و ویدئوهای زنده از این مرورگر هستیم. تصور کنید وارد صفحه‌ی ابتدایی وب‌سایت یک رستوران می‌شوید، در همین هنگام دایره‌ی آبی رنگی که در نوار آدرس قرار دارد، با تحرک زیاد خود به شما می‌گوید که اطلاعات بیشتری را می‌توانید در این وب‌سایت جستجو نمایید که در صورت نیاز، می‌توانید از آن استفاده نمایید.

اما ویژگی‌های بسیار خوب دیگری نیز وجود دارد. کاربران قادر خواهند بود تا با راست کلیک کردن بر روی یک کلمه، معنای آن را مشاهده کرده و یا در نوار آدرس کلیک کرده و یک کلمه‌ی کلیدی را (به عنوان مثال: آب و هوا) را انتخاب، و آن را در وب‌سایت مورد نظر جستجو گنند.

البته ویدئویی که منتشر شده، بسیار کوتاه می‌باشد ولی زمان تا معرفی کامل این مرورگر و البته ویندوز 10 باقی نمانده است…

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال