ابتکار جدید مایکروسافت در نمایش لوگوی جدید مرورگر اج

مایکروسافت با تغییرات اساسی در مرورگر خود در تلاش است تا طراحی جدیدی را برای آن تهیه کرده تا لوگوی ان نیز دیگر شبیه مایکروسافت اکسپلورر نباشد. مرورگر اج این شرکت که اکنون مبتنی بر کرومیوم ارائه خواهد شد ، لوگوی جدیدی را برای خود تدارک دیده است. به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز […]

مایکروسافت با تغییرات اساسی در مرورگر خود در تلاش است تا طراحی جدیدی را برای آن تهیه کرده تا لوگوی ان نیز دیگر شبیه مایکروسافت اکسپلورر نباشد. مرورگر اج این شرکت که اکنون مبتنی بر کرومیوم ارائه خواهد شد ، لوگوی جدیدی را برای خود تدارک دیده است.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک نیوز ، مایکروسافت پس از چهار سال بار دیگر لوگوی مربوط به مرورگر اج را تغییر داد. پیش از این و در هنگام عرضه مرورگر اج این شرکت لوگوی جدیدی را طراحی کرده بود که طرحی شبیه به اینترنت اکسپلورر داشت. مایکروسافت در لوگوی جدید که طرحی شبیه به موج دارد ، از زبان برنامه نویسی Fluent Design استفاده کرده است.

ابتکار جدید مایکروسافت در نمایش لوگوی جدید مرورگر اج نیز در نوع خود جالب توجه بوده است. مایکروسافت ابتدا آیکون این لوگوی جدید را در شبکه های اجتماعی به کاربران معرفی کرد. سپس کاربران را به حل یک معما برای کشف این لوگو دعوت کرد. بدین صورت که کاربر با کمک کد Obj پنهان‌شده در عکس میتوانست آیکون را بصورت سه بعدی ترجمه کند. پس از آن و دریافت یکسری حروف انگلیسی و وارد کردن ان در وب‌سایت اینسایدر مایکروسافت و در قسمت جاوااسکریپت حروف به نمایش درامده ، کاربر را در ادامه این مینی گیم همراهی میکرد. و در نهایت کاربر میتوانست لوگوی مخفی شده را ببیند. این مینی گیم که شباهت بسیاری به اسکای‌فری (SkiFree) مایکروسافت دارد ، پیش از این نیز در سال ۱۹۹۱ برای ویندوز ارائه شده بود.

این نسخه جدید مرورگر اج اکنون بطور آزمایشی عرضه شده و مایکروسافت از کاربران خواسته تا نقاط ضعف این نسخه جدید را به او اطلاع دهند. مایکروسافت قرار است هفته آینده کنفرانس سالانه‌ی Ignite را برگزار کند. احتمال دارد زمان رونمایی از نسخه جدید مرورگر نیز مصادف با این کنفرانس باشد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال