ابزار جدید متن باز OneFuzz مایکروسافت با قابلیت شناسایی باگ ها

مایکروسافت ابزار متن باز جدیدی را معرفی کرده است که در آینده جایگزین سرویس Security Risk Detection Service خواهد شد. این ابزار جدید با قابلیت شناسایی باگ ها قرار است به عنوان پلتفرم منبع باز فازینگ برای اژور استفاده شود. فازینگ همان حذف باگ های امنیتی خطرناک در روند تست دقیق است که در آن […]

مایکروسافت ابزار متن باز جدیدی را معرفی کرده است که در آینده جایگزین سرویس Security Risk Detection Service خواهد شد. این ابزار جدید با قابلیت شناسایی باگ ها قرار است به عنوان پلتفرم منبع باز فازینگ برای اژور استفاده شود. فازینگ همان حذف باگ های امنیتی خطرناک در روند تست دقیق است که در آن نرم افزارهای مورد نظر از طریق حجم زیادی از داده های تصادفی مورد آزمایش قرار می‌گیرند. هرچند آزمون فاز این بسیار کارآمد است اما معمولاً اجرای آن پیچیدگی‌های خاصی دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت تلاش کرده تا از طریق پیشرفت‌هایی که در پروژه LLVM به دست آورده آزمون های فازی را برای توسعه دهندگان آسان‌تر کند. به همین دلیل ابزار وان فاز توسط این کمپانی با هدف امنیت ویندوز، مرورگر اج و سایر نرم افزار ها طراحی شده است.

مایکروسافت اعلام کرده است این ابزار متن باز را به زودی با قرار دادن در گیت هاب در دسترس دیگر کاربران قرار خواهد داد. در آینده نیز این ابزار به مرور به روز رسانی شده و قابلیت های آن نیز افزایش خواهد یافت. به روز رسانی ها و قابلیت های آن نیز از طریق نظرات و تجربه کاربران در اپن سورس تهیه می شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال