سیستم جدید مایکروسافت بر روی بلاکچین اتریوم برای مقابله با دزدی نرم افزار

مایکروسافت سعی دارد با استفاده از سیستم جدید خود به نام آرگوس که روی طراحی بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود. با نرم افزارهای کرکی آنلاین مبارزه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت و تیم تحقیقاتی آن مقاله ای را در رابطه با سیستم جدید خود به نام Argus منتشر کرده اند. محققان […]

مایکروسافت سعی دارد با استفاده از سیستم جدید خود به نام آرگوس که روی طراحی بلاکچین اتریوم اجرا می‌شود. با نرم افزارهای کرکی آنلاین مبارزه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت و تیم تحقیقاتی آن مقاله ای را در رابطه با سیستم جدید خود به نام Argus منتشر کرده اند. محققان این شرکت تلاش کردند تا مطالعات گسترده ای را برای مقابله با دزدی نرم افزارها انجام دهند. علاوه بر آن مایکروسافت با عضویت در انجمن اتحادیه نرم افزارها به دنبال مقابله با نقض حریم خصوصی در فضای مجازی و واقعی بوده است.

 این اتحادیه به کاربرانی که نرم افزارهای کرکی را کشف کنند جوایزی اعطا خواهد کرد. از طرفی مایکروسافت تلاش دارد با سیستم جدید خود با اینگونه دزدی مقابله کرده و در واقع به شناسایی کنندگان این برنامه ها پاداش دهد.

در مقاله منتشر شده به طور کامل در رابطه با استفاده از چنین برنامه ای در پروسه گزارش نرم افزارهای کرکی توضیح داده شده است. مایکروسافت در این مقاله عنوان می کند برای مقابله با دزدی نیاز به گردآوری اطلاعات اشخاص ناشناس است. اما باید به دنبال ایجاد انگیزه در افراد برای ارسال گزارش های معتبر باشیم. بسیاری از شرکت ها تلاش کرده اند تا برای مقابله با این نوع دزدی ها کارزارهایی را راه اندازی کنند. اما به علت عدم شفافیت نتوانسته‌اند توجه عموم را به خود جلب کنند.

 با شفافیت کامل در کارزارها می توان برای کاربران ایجاد انگیزه کرد. سیستم آرگوس به کاربرانی که گزارش های خود را به صورت ناشناس ثبت می‌کنند پاداش خواهد داد. البته محتوا های گزارش شده از طریق یک واترمارک یکتا و کاملا محرمانه تا منبع ردیابی خواهند شد. سپس منبع مورد نظر به حالت متهم و در صورت تایید به حالت گناهکار در خواهد آمد. از طرفی برای شبکه اتریوم بهینه سازی هایی انجام گرفته تا برای ثبت گزارش و هزینه ارسال آن تنها به اندازه یک تراکنش ۱۴ اتریومی روی شبکه برابر شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال