فناوری جدید مایکروسافت در اعلام دقیق میزان شارژ باتری

مایکروسافت در پتنت جدید خود به کاربر کمک میکند تا از زمان شارژ باتری و میزان باقی مانده از آن مطلع شود. این پتنت با اندازه گیری دقیق میزان باتری الگوی های مختلف مصرف را به کاربر نشان میدهد. بدین ترتیب کاربر میتواند مصرف باتری را مدیریت کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی […]

مایکروسافت در پتنت جدید خود به کاربر کمک میکند تا از زمان شارژ باتری و میزان باقی مانده از آن مطلع شود. این پتنت با اندازه گیری دقیق میزان باتری الگوی های مختلف مصرف را به کاربر نشان میدهد. بدین ترتیب کاربر میتواند مصرف باتری را مدیریت کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز ، مدیریت مصرف باتری در گوشی هوشمند فوق نازک Surface Duo که تنها ۴٫۸ میلی‌متر ضخامت دارد از اهمیت ویژه ای برخوردارد است. در تمامی گوشی های هوشمند میزان مصرف باتری بوسیله یک رابط کاربری اختصاصی و بسته به عملکردی که این گوشی ها انجام میدهند ، نشان داده میشود. این پلتفرم ویژه از طریق آنالیزهای انجام شده ، درصد شارژ باتری را بوسیله آیکون روی صفحه نمایش میدهد. این میزان دقت و شفافیت در محاسبه مسزان شارژ توجه کاربران را به خود جلب کرده است.

بسیاری از شرکت های نظیر مایکروسافت در تلاشند تا از طریق هوش مصنوعی و یادگیری الگوها بتوانند رفتار کاربران را فرا بگیرند. تا ازطریق ان بتوانند بسیاری از نیازهای کاربران گوشی های هوشمند را پیش بینی کنند. بدین ترتیب نظیر آنچه که در پلتفرم جدید مایکروسافت شاهد هستیم ، میزان شارژ با توجه به نیاز کاربر و همچنین الگئهای مصرف پیشین وی پیش بینی شده و بسیاری از تغییرات بطور خودکار انجام میگیرد. به عنوان مثال نور صفحه نمایش به طور خودکار تنظیم میشود تا انرژی باتری بصورت بهینه مصرف شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال