ابزار جدید مایکروسافت ضبط محتوای صفحه نمایش در ویندوز 11 را امکان پذیر می کند

مایکروسافت قصد دارد قابلیت جدیدی را به ابزار Snipping Tool اضافه کند که با کمک آن می توان محتوای صفحه نمایش را ضبط کرد. این قابلیت از مدت ها پیش در macOS ارائه میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از درخواست های مکرر کاربران برای اضافه شدن قابلیت ضبط صفحه نمایش در […]

مایکروسافت قصد دارد قابلیت جدیدی را به ابزار Snipping Tool اضافه کند که با کمک آن می توان محتوای صفحه نمایش را ضبط کرد. این قابلیت از مدت ها پیش در macOS ارائه میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پس از درخواست های مکرر کاربران برای اضافه شدن قابلیت ضبط صفحه نمایش در نهایت مایکروسافت اعلام کرد به زودی این قابلیت را به ویندوز ۱۱ اضافه می کند. Snipping Tool در ویندوز ۱۱ به زودی به قابلیت ضبط صفحه نمایش مجهز می‌شود. بدین ترتیب کاربران دیگر نیازی به استفاده از برنامه های متفرقه نخواهند داشت.

طبق گزارشی که ورج منتشر کرده است قابلیت جدید ابزار Snipping Tool در نسخه آزمایشی جدید ویندوز ۱۱ قرار گرفته است. این ابزار مشابه ابزار macOS به کاربر اجازه می دهد کل یا بخشی از محتویات صفحه نمایش را ضبط کند. کاربرانی که نیاز به ضبط محتویات یک اپلیکیشن را دارند می توانند از این قابلیت استفاده کنند. آخرین بار بروزرسانی جدید ابزار قبلی اسکرین شات ویندوز حدود ۴ سال پیش انجام شده بود.

ابزار Xbox Game Barنیزرقادر به ضبط صفحه نمایش است اما محدودیت های زیادی دارد. در حال حاضر کاربران از طریق کانال توسعه دهنده ویندوز اینسایدر می توانند به این ابزار دسترسی پیدا کنند و عرضه عمومی آن طی هفته ها یا ماه‌های آینده انجام خواهد شد. این در حالی است که ابزار پر کاربرد ضبط صفحه نمایش از مدت ها پیش توسط سیستم عامل macOS ارائه میشود.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال