سرفیس پرو بعدی مایکروسافت ۱۱ اینچی خواهد بود

جدیدترین سرفیسپرو مایکروسافت دارای نمایشگر ۱۳ اینچب است اما به گفته افشاگران مایکروسافت سال آینده مدل ۱۱ اینچی این تبلت را عرضه خواهد کرد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های تایید نشده می گویند مایکروسافت درحال کار روی یک مدل کوچک تر از سرفیس پرو است که اندازه صفحه نمایش آن […]

جدیدترین سرفیسپرو مایکروسافت دارای نمایشگر ۱۳ اینچب است اما به گفته افشاگران مایکروسافت سال آینده مدل ۱۱ اینچی این تبلت را عرضه خواهد کرد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش های تایید نشده می گویند مایکروسافت درحال کار روی یک مدل کوچک تر از سرفیس پرو است که اندازه صفحه نمایش آن به ۱۱ اینچ می رسد. همچنین این شرکت مدلی از سرفیس گو ۴ را همراه با پردازنده مبتنی بر آرم توسعه خواهد داد.طبق گزارشی که در این رابطه در ورج منتشر شده است، کد نام Luxor مربوط به سرفیس پرو ۱۱ اینچی است که در آن از طراحی مشابه سرفیس گو استفاده شده است.

در حال حاضر مایکروسافت سرفیس پرو ۹ را در اندازه ۱۳ اینچی تولید می کند. همچنین پردازنده بکار رفته در آن اینتل و آرم هستند. بنظر می رسد هدف بعدی ردموندی ها مجهز کردن صفحه نمایش ۱۱ اینچی به نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز است.

همچنین در این گزارش ها آمده است مایکروسافت روی یک مدل سرفیس گو مجهز به پردازنده آرم نیز کار می کند. این محصول با کد نام Tanta دیده شده است. احتمالا این سرفیس بر پایه پردازنده اسنپدراگون 7C کوالکام عرضه خواهد شد. همچنین مدل اینتل این تبلت نیز تولید میشود. البته در مدل آرم تراشه 5G نیز بکار رفته است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال