شکست عینک هوشمند مایکروسافت در آزمون های ارتش آمریکا

ارتش ایالات متحده برای دریافت یک تعداد عینک هوشمند قرار دادی را به مبلغ ۲۲ میلیارد دلار با شرکت مایکروسافت منعقد کرد. اکنون عینک های تحویلی نتوانستند آزمون های ارتش آمریکا را با موفقیت پشت سر بگذارند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، عینک هوشمند مایکروسافت در آزمون های ارتش آمریکا شکست خورد. […]

ارتش ایالات متحده برای دریافت یک تعداد عینک هوشمند قرار دادی را به مبلغ ۲۲ میلیارد دلار با شرکت مایکروسافت منعقد کرد. اکنون عینک های تحویلی نتوانستند آزمون های ارتش آمریکا را با موفقیت پشت سر بگذارند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، عینک هوشمند مایکروسافت در آزمون های ارتش آمریکا شکست خورد. با این حال ارتش ایالات متحده این قرار داد را پابرجا می داند. این قرار داد در سال گذشته و با مبلغ ۲۲ میلیارد دلار و در ازای دریافت عینک هوشمند هولولنز بسته شده بود. علاوه بر تاخیر در ارائه عینک ها، عملکرد آنها نیز با مشکل مواجه شد. از هر ۶ مورد ۴ مورد از آنها نتوانستند در آزمایش های ارتش ایالات متحده دوام بیاورند و نیاز آنها را برآورده کند.

پیش از این مایکروسافت قرار داد دیگری به مبلغ ۴۸۰ میلیون دلار با ارتش ایالات متحده منعقد کرده بود که طی هن عینک هوشمند پیشرفته به نام IVAS در اختیار سربازان قرار گرفت.

هدف از خرید هولولنز توسط ارتش ایالات متحده، جمع آوری فناوری های مرتبط در یک دستگاه و همچنین آموزش، تمرین و مبارزه سربازان بوده است. بنابراین هدست ها باید دارای حسگر های دید در شب، حسکرهای حرارتی و مقاوم در جنگ باشند. علاوه بر آن ترکیب واقعیت افزوده با یادگیری ماشینی می تواند محیط آموزشی مناسبی مانند دنیای واقعی برای سزبازان فراهم کند.

عینک های واقعیت افزوده جدید نیز دارای نمایشگرار هولوگرامی هستند که در آن علاوه بر نمایش محیط اطراف، اطلاعاتی را در مورد آنچه دیده می شود، ارائه می کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال