سرفیس گو 3 مایکروسافت با عملکرد چشمگیر پاییز امسال از راه می رسد

مشخصات مربوط به سرفیس گو ۳ مایکروسافت در بنچمارک گیک بنچ رویت شد و به نظر می رسد به زودی به طور رسمی عرضه شود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرفیس گو ۳ مایکروسافت محصول جدید این شرکت با بهبود چشمگیر عملکرد در فصل پاییز رونمایی خواهد شد. مایکروسافت پیش از این […]

مشخصات مربوط به سرفیس گو ۳ مایکروسافت در بنچمارک گیک بنچ رویت شد و به نظر می رسد به زودی به طور رسمی عرضه شود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سرفیس گو ۳ مایکروسافت محصول جدید این شرکت با بهبود چشمگیر عملکرد در فصل پاییز رونمایی خواهد شد. مایکروسافت پیش از این سرفیس گو 2 را روانه بازار کرده بود که چندان عملکرد مناسبی از خود نشان نداده بود.

 به همین دلیل این شرکت تلاش کرد تا در نسل بعدی سرفیس عملکرد آن را به طور چشمگیری بهبود بخشد. این عملکرد طبق نتایج بنچمارک این محصول مشخص است. طبق آنچه که در گیک بنچ رویت شد این دستگاه از پردازنده‌های Amber Lake اینتل بهره خواهد برد. همچنین طبق اطلاعات به دست آمده برای این دستگاه دو پیکربندی در نظر گرفته شده که اسم رمز آنها نیز OEMAL است.

 احتمالاً پردازنده های مورد استفاده در این محصول مایکروسافت اینتل پنتیوم گلد ۶۵۰۰Y و اینتل Core i3-10100Y  خواهد بود. گرافیک اینتل UHD 615 نیز به این محصول اضافه خواهد شد. رم آن ۸ گیگابایت و در دو نسخه کاملاً متفاوت از لحاظ سخت افزار و قیمت عرضه می شود.

طبق بنچمارک مشاهده شده در نسخه مجهز به پنتیوم گلد ۶۵۰۰Y عملکرد هسته ۶۲ درصد بهتر از نمونه مجهز به پنتیوم گلد ۴۴۲۵Y  وای مربوط به دستگاه سرفیس گو 2 است. در طرح دیگر نیز این اختلاف به ۴۷ درصد خواهد رسید. به نظر می‌رسد مایکروسافت در نسخه سرفیس گو ۳ بهبود عملکرد چشمگیری را نشان دهد که می‌تواند تجربه خوبی برای کاربران باشد.

 با توجه به اینکه این محصولات از سیستم عامل ویندوز ۱۰ پرو استفاده کرده‌اند، به نظر می‌رسد در صورت اضافه شدن ویندوز ۱۱ امتیاز های بالاتری را نیز کسب کنند. قرار است سرفیس گو ۳ و سرفیس بوک ۴ در اوایل پاییز امسال رونمایی شوند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال