استفاده مایکروسافت از تاریخچه مرورگر وب برای بهبود بینگ

مرورگر اج به قابلیتی برای دنبال کردن تولیدکنندگان محتوا توسط کاربران مجهز شده است. اما احتمالا این قابلیت که بطور پیش فرض قرار داده شده با مشکلاتی مواجه است. زیرا آدرس سایت های مورد استفاده کاربران را برای بینگ ارسال میکند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی که با اضافه شدن […]

مرورگر اج به قابلیتی برای دنبال کردن تولیدکنندگان محتوا توسط کاربران مجهز شده است. اما احتمالا این قابلیت که بطور پیش فرض قرار داده شده با مشکلاتی مواجه است. زیرا آدرس سایت های مورد استفاده کاربران را برای بینگ ارسال میکند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، در حالی که با اضافه شدن قابلیت های هوش مصنوعی شاهد افزایش توجه کاربران به این مرور گر هستیم اکنون مشکل جدیدی روی داده می توان برای مایکروسافت دردسر ساز باشد. طبق گزارش کاربران در ردیت، تمام آدرس های بازدید شده توسط کاربران توسط مرورگر اج به سرور بینگ API ارسال میشود.

طبق این گزارش هنوز هدف مایکروسافت از انجام این کار مشخص نشده است. در هر صورت یک مهندس نرم افزار با نام رافائل ریورا اعلام کرد این مشکل به دلیل عدم کارکرد قابلیت جدید در مرورگر اج ایجاد شده است.

ریورا طی مصاحبه ای اعلام کرد قابلیت دنبال کردن محتواسازان در مرورگر اج بطور پیش فرض فعال است. توسعه دهندگان با این هدف این قابلیت را توسعه داده اند که در صورت مراجعه به وبسایت هایی مانند یوتیوب، ردیت و یا ورج به بینگ اطلاع رسانی شود. اما به نظر می رسد این ویژگی در کارکرد دارای مشکل بوده و به جای آن آدرس سایت های بازدید شده را برای سرورهای بینگ ارسال می کند.

با غیر فعال کردن این قابلیت مشکل ارسال آدرس ها برطرف خواهد شد. پس از این موضوع مایکروسافت اعلام کرد از این گزارش ها مطلع بوده و در حال بررسی این ماجرا است. اما هنوز علت ارسال آدرس ها به بینگ ارائه نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال