مینگ چی کو مدعی شد به زودی کلیه لوازم جانبی اپل به پورت USB-C مجهز می شوند

پس از آن که مینگ چی کو از مجهز شدن گوشی های آیفون پورت USB-C خبر داد. اکنون این تحلیل‌گر دنیای فناوری می گوید اپل لوازم جانبی خود را نیز به این پورت مجهز خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از مینگ چی کو اپل استفاده از پورت […]

پس از آن که مینگ چی کو از مجهز شدن گوشی های آیفون پورت USB-C خبر داد. اکنون این تحلیل‌گر دنیای فناوری می گوید اپل لوازم جانبی خود را نیز به این پورت مجهز خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا و به نقل از مینگ چی کو اپل استفاده از پورت USB-C را تنها به آیفون ها محدود نکرده و احتمالاً در دیگر لوازم جانبی این شرکت نیز شاهد استفاده از این پورت خواهیم بود. طبق گزارش منتشر شده توسط اپل اینسایدر این تحلیلگر از تصمیم اپل برای کنار گذاشتن پورت لایتنینگ از سال ۲۰۲۳ خبر داده بود. وی در توئیت اخیر خود از جایگزین شدن درگاه USB-C در دیگر لوازم جانبی این شرکت اشاره کرد.

به گفته مینگ چی کو به دلیل محدودیت های فعلی جایگزین کردن آیفون بدون پورت برای فناوری های بیسیم و همچنین سیستم مگ سیف کنونی امکان پذیر نیست. به همین دلیل جانبی آیفون ها و آیپد ها نیز به USB-C تغییر خواهند کرد. از جمله این محصولات می توان به ایرپاد، مجیک کیبورد، ترک پد، و باتری مگ سیف اشاره کرد. در حال حاضر اپل این جایگزینی را از آیپد پرو آغاز کرده و طبق گزارش‌های منتشر شده آزمایش مربوط به آداپتور ها و آیفون دارای پورت USB-C نیز در این شرکت آغاز شده است. از مهمترین دلایل این تصمیم اپل می توان به دستور اتحادیه اروپا در مورد شارژر ها نیز اشاره کرد.

پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال