مینگ چی کو می گوید اپل امسال شارژر ۳۰ وات GaN عرضه می کند

به گفته تحلیلگر محصولات اپل مینگ چی کو این شرکت امسال احتمالاً شارژر ۳۰ وات از نوع گالیوم نیترید عرضه خواهد کرد. شارژر های مبتنی بر GaN کوچکتر و مصرف آنها نیز بهینه تر خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد امسال شارژر ۳۰ واتی با فرم فاکتور باز […]

به گفته تحلیلگر محصولات اپل مینگ چی کو این شرکت امسال احتمالاً شارژر ۳۰ وات از نوع گالیوم نیترید عرضه خواهد کرد. شارژر های مبتنی بر GaN کوچکتر و مصرف آنها نیز بهینه تر خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اپل قصد دارد امسال شارژر ۳۰ واتی با فرم فاکتور باز طراحی شده با پایه فناوری گالیوم نیترید عرضه کند. مینگ چی کو در توییتر خود اعلام کرد احتمالاً شارژر جدید کوچک تر و کم مصرف تر است. پیش از این اپل در مک بوک پرو ۱۶ اینچی نیز از این نوع آداپتور استفاده کرده بود. فناوری گالیوم نیترید کمک می‌کند تا شارژرهای تولیدی کوچک تر و کم مصرف تر نسبت به مدل های مبتنی بر سیلیکون باشد. البته هنوز مشخص نشده است که این شارژر جدید توسط اپل برای چه دستگاهی عرضه میشود. اما احتمالاً اپل آن را جایگزین آداپتور ۳۰ وات فعلی به همراه مک‌بوک ایر برای کاربران عرضه می کند.

گالیوم نیترید ماده شفافی شبیه به کریستال است که می‌تواند در آداپتور های برق و شارژر های دیواری استفاده شود. به طوری که می توان تراشه‌های کوچکتر و کم مصرف تری را از آن تولید کرد. البته این آداپتورها به دلیل استفاده از این ماده گرانتر از آداپتور های معمولی هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال