مینگ چی کو: سری آیفون ۱۴ احتمالاً شامل دو پردازنده متفاوت باشد

مینگ چی کو، افشاگر نام‌آشنای اپل احتمال می دهد این شرکت در آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس از تراشه متفاوت نسبت به آیفون ۱۴ و ۱۴ مکس استفاده خواهد کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مینگ چی کو مدعی شد اپل برای سری آیفون 14 از پردازنده قوی تری که تا […]

مینگ چی کو، افشاگر نام‌آشنای اپل احتمال می دهد این شرکت در آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس از تراشه متفاوت نسبت به آیفون ۱۴ و ۱۴ مکس استفاده خواهد کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مینگ چی کو مدعی شد اپل برای سری آیفون 14 از پردازنده قوی تری که تا کنون معرفی نشده استفاده خواهد کرد. اما در مدلهای معمولی همان پردازنده‌ی A15 مورد استفاده خواهد بود. این پردازنده پیش از این در سری آیفون ۱۳ نیز استفاده شده است.

 توئیت اخیر کو نشان می‌دهد آیفون ۱۴ پرو اپل به همراه نمایشگر ۶.۱ اینچی خواهد بود. از طرفی آیفون ۱۴ پرومکس دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی خواهد بود. این دو گوشی احتمالاً با تراشه معرفی نشده یعنی A16 شرکت اپل عرضه می شوند. به نظر می رسد اپل قصد دارد بین دستگاه های معمولی و دستگاه‌های پرو تفاوت بیشتری قائل شود. به طوری که طی این استراتژی در مدل های پرو از تراشه جدیدتری استفاده خواهد کرد.

کو می گوید در هر چهار مدل سری آیفون چهارده احتمالا ۶ گیگابایت حافظه رم قرار داده می شود با این تفاوت که مدل های پرو و پرومکس دارای رم پیشرفته طرح LPDDR 5  خواهد بود. این رم ها دارای سرعت بالاتر و انرژی مصرفی کمتری نسبت به LPDDR 4X هستند. در حال حاضر آیفون ۱۳ و ۱۳ مینی تنها به  ۴ گیگابایت رم مجهز هستند. به طوری که در آیفون ۱۲ نیز به همین گونه بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال