مینگ چی کو: چت بات اپل در سال آینده عرضه نمی‌شود

مینگ چی کو اعلام کرد چت بات اپل برای عرضه در سال آینده آماده نبوده و این شرکت در این حوزه از دیگر رقبا عقب مانده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مینگ چی کو به عنوان تحلیل گر محصولات اپل اعلام کرد این شرکت در سال آینده چت بات خود را […]

مینگ چی کو اعلام کرد چت بات اپل برای عرضه در سال آینده آماده نبوده و این شرکت در این حوزه از دیگر رقبا عقب مانده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مینگ چی کو به عنوان تحلیل گر محصولات اپل اعلام کرد این شرکت در سال آینده چت بات خود را ارائه نخواهد کرد. البته این موضوع با اخبار قبلی منتشر شده در مورد Apple GPT تفاوت دارد.

این تحلیل گر توضیحات مربوط به مسیر احتمالی اپل در آینده را بر اساس گزارش مالی سه ماهه قبلی این شرکت ارائه کرده است. البته وی معتقد است اپل در آینده توسعه هوش مصنوعی را الویت قرار خواهد داد. اما احتمال عرضه چت بات این شرکت در سال ۲۰۲۴ را بعید می داند.

در حال حاضر اپل در توسعه هوش مصنوعی مولد از دیگر شرکت های فناوری عقب تر است و احتمالا در آینده و گزارش های درآمدی خود نیز توضیحاتی در مورد این فناوری نخواهد گفت. همچنین اسنادی در رابطه با ترکیب هوش مصنوعی با محصولات و سخت افزارهای این شرکت برای سال آینده منتشر نشده است. در حالی که چند ماه پیش خبرهایی مبنی بر استخدام متخصص هوش مصنوعی مولد توسط این شرکت منتشر شده بود. همچنین اپل مراسمی را برای ساخت تیم های هوش مصنوعی میزبانی کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال