مینگ چی کو دلیل قیمت نجومی اولین هدست اپل را توضیح داد

اپل قصد دارد اولین هدست واقعیت ترکیبی خود را در مراسم کنفرانس توسعه دهندگان در ماه آینده معرفی کند. انتظار داریم این محصول با قیمت ۳ الی ۴ هزار دلار به بازار عرضه شود. با توجه به قیمت هنگفت این دستگاه، مینگ چی کو به عنوان تحلیلگر محصولات اپل در این مورد توضیحاتی را ارائه […]

اپل قصد دارد اولین هدست واقعیت ترکیبی خود را در مراسم کنفرانس توسعه دهندگان در ماه آینده معرفی کند. انتظار داریم این محصول با قیمت ۳ الی ۴ هزار دلار به بازار عرضه شود. با توجه به قیمت هنگفت این دستگاه، مینگ چی کو به عنوان تحلیلگر محصولات اپل در این مورد توضیحاتی را ارائه کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مینگ چی کو در یادداشت اخیر خود اعلام کرد برخی عوامل باعث افزایش قیمت شدید هدست واقعیت ترکیبی اپل شده است.

مینگ چی کو در این یادداشت ضمن اشاره به آمادگی اپل برای معرفی جدیدترین دستگاه خود در مراسم توسعه دهندگان اعلام کرد شرکت های بسیاری در توسعه این دستگاه با اپل همکاری داشته اند.

اپل طی همکاری با شرکت Luxshare-ICT برای مونتاژ، گرانترین همکاری خود را با سونی برای تامین نمایشگر میکرو LED انجام داده است. همچنین دو تراشه از TSMC و برای تامین بدنه با EverWin Precision قرار داد بست. از شرکت Cowell دوازده دوربین تهیه کرده و منبع تغذیه اکسترنال نیز طی همکاری با Goretek تامین شد. این شرکت ها عامل اصلی افزایش قیمت دستگاه اپل شده اند.

در این بین شرکت Cowell به دلیل تامین دوازده دوربین بیشترین منفعت را در این همکاری برده است. به عقیده مینگ چی کو پس از عرضه هدست اپل شاهد میزان سرمایه گذاری های جدید در این بازار خواهیم بود. همچنین پیش بینی می شود این دستگاه در سال کنونی تنها ۳۰۰ هزار عدد فروخته شود. با احتساب این رقم و قیمت دستگاه احتمالا درآمد اپل از این هدست بین ۹۰۰ تا ۱.۲ میلیارد دلار خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال