امروز تکلیف اینترنت موبایل در جلسه شورای امنیت مشخص خواهد شد

شب گذشته، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد که امروز چهارشنبه در مورد قطعی اینترنت موبایل در جلسه شورای امنیت تصمیم گیری خواهد شد. دلیل قطعی اینترنت موبایل که هنوز هم مشخص نشده است، امروز مشخص میشود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، وزیر کشور از تعیین تکلیف […]

شب گذشته، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور در اطلاعیه ای اعلام کرد که امروز چهارشنبه در مورد قطعی اینترنت موبایل در جلسه شورای امنیت تصمیم گیری خواهد شد. دلیل قطعی اینترنت موبایل که هنوز هم مشخص نشده است، امروز مشخص میشود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک نیوز، وزیر کشور از تعیین تکلیف برقراری اینترنت موبایل پس از جلسه امروز خبر داد و گفت : اینترنت موبایل 10 استان کشور اکنون وصل شده است و در مورد بقیه استانها نیز قرار است امروز تصمیم گیری شود. در صورت نبود مشکل امنیتی بقیه استانها نیز از اینترنت بهره مند خواهند شد.

وی همچنین اضافه کرد: با بروز آشوب و آتش سوزی ابتدا اینترنت بصورت محدود درآمد و سپس برای ممانعت از سرایت این اغتشاشات به شهرهای دیگر بطور کامل مسدود شد. هر چند که قطعی اینترنت هزینه دارد اما ما این عمل را برای جلوگیری از هزینه های بیشتر انجام دادیم. مردم باید بدانند که ما در درجه اول به منفعت عمومی و امنیت جان مردم توجه کرده ایم. در حال حاضر امنیت کامل برقرار است و هیچ مشکلی نداریم. اما نهادهای امنیتی برای احتیاط بیشتر هنوز مجوز کامل برقراری اینترنت را به اپراتورها اعلام نکرده است.

پیش از این اعلام شده بود که دستور مسدود سازی اینترنت توسط شورای امنیت کشور صادر شده بود و در حال حاضر مجوز دریافت اینترنت موبایل تنها در استانهای خراسان شمالی و جنوبی، گلستان، سمنان، همدان، یزد، ایلام ، چهارمحال بختیاری و اردبیل و زنجان صادر شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال