پرداخت وام وزارت ارتباطات به استارت آپ های دچار رکود در زمان شیوع کرونا

وزارت ارتباطات از پرداخت تسهیلات کم بهره به استارت آپ هایی که در  زمان شیوع کرونا دچار رکود شده اند، خبر داد. آدری جهرمی اعلام کرد این اقدام در جهت جلوگیری از تعدیل نیروی کسب و کارهای اینترنتی انجام شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آذری جهرمی در توئیتی از پرداخت […]

وزارت ارتباطات از پرداخت تسهیلات کم بهره به استارت آپ هایی که در  زمان شیوع کرونا دچار رکود شده اند، خبر داد. آدری جهرمی اعلام کرد این اقدام در جهت جلوگیری از تعدیل نیروی کسب و کارهای اینترنتی انجام شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، آذری جهرمی در توئیتی از پرداخت تسهیلات کم بهره به کسب و کارهای اینترنتی به جهت تامین نقدینگی خبر داد. این وام از صندوق نوآوری وزارت ارتباطات پرداخت خواهد شد تا از تعدیل نیروی این شرکت های اینترنتی کاسته شود. همچنین طی هماهنگی های انجام شده با بیمه ئ اداره مالیات نیز تسهیلاتی برای این گونه شرکت ها و استارت آپ ها در نظر گرفته شده است. ظاهرا تنها سه حوزه استارتاپی کسب‌و‌کارهای اینترنتی تحویل غذا، پلتفرم‌های ارائه‌ی خدمات در محل و فروش بلیت، تور و گردشگری شامل این تسهیلات خواهند بود.

این تسهیلات که تسهیلات اضطراری نوآفرین نام گرفته تنها به کسب و کارهایی که در سامانه ایران نوآفرین ثبت نام کرده اند پرداخت خواهد شد. این تسهیلات به کسب و کارهای اینترنتی کمک خواهد کرد تا در اوضاع پیش آمده بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند. بازپرداخت این تسهیلات با کارمزد 5 درصد و از شهریور 99 خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال