سرویس جدید Your Phone در گوشی های نوت 10 از کار افتاد

این سرویس جدید که برای اتصال اندروید به ویندوز کامپیوتر و میرور کردن گوشی در ان طراحی شده بود ، تنها چند روز پس از رونمایی گوشی نوت 10 از کار افتاد. به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از  slashgear ، این سرویس جدید مایکروسافت جهت اتصال گوشی به کامپیوتر طراحی […]

این سرویس جدید که برای اتصال اندروید به ویندوز کامپیوتر و میرور کردن گوشی در ان طراحی شده بود ، تنها چند روز پس از رونمایی گوشی نوت 10 از کار افتاد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری تک نیوز و به نقل از  slashgear ، این سرویس جدید مایکروسافت جهت اتصال گوشی به کامپیوتر طراحی شده بود که جهت احراز هویت نیازمند ارتباط با سرورهای مایکروسافت است. در مشکل پیش آمده امکان اتصال به سرورها میسر نیست و به همین دلیل کل این سرویس از دسترس خارج شده و کاربران قادر به استفاده از آن نیستند.

این سرویس که حاصل همکاری مایکروسافت با سامسونگ بوده است، بخش مهمی از تعامل این دو شرکت را تشکیل می دهد. سرویس Your Phone که به نام Link to PC در گوشی های نوت 10 معرفی شدند. میتواند به کاربران اجازه دهد که گوشی هایشان را با اتصال به ویندوز میرور کرده و پیام های متنی و تصویری خود را در آن مشاهده کنند. همچنین کاربر میتواند از طریق میرور کردن نمایشگر ، نوت 10  خود را از طریق ویندوز مدیریت کند. این سرویس قرار است در آینده در تمامی گوشی ها عرضه شود.

به نظر میرسد مایکروسافت در لانچ این سرویس تعجیل به خرج داده و هنوز کارشناسی های لازم در مورد آن انجام نگرفته است. البته مایکروسافت اعلام کرده است که مشکل برطرف شده و این سرویس دوباره در دسترس است. اما اشاره ای به مشکل اصلی نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال