کاربران اینترنت موبایل در سیستان و بلوچستان اینترنت رایگان دریافت می‌کنند

وزیر ارتباطات و فناوری اعلام کرد به دلیل وقوع سیل در این استان کلیه کاربران در این استان به مدت دو روز از اینترنت موبایل رایگان برخوردار خواهند بود. جهرمی در آخرین توئیت خود اعلام کرد که از ساعت 6 صبح امروز و به مدت دو روز اینترنت موبایل در این استان رایگان است. به […]

وزیر ارتباطات و فناوری اعلام کرد به دلیل وقوع سیل در این استان کلیه کاربران در این استان به مدت دو روز از اینترنت موبایل رایگان برخوردار خواهند بود. جهرمی در آخرین توئیت خود اعلام کرد که از ساعت 6 صبح امروز و به مدت دو روز اینترنت موبایل در این استان رایگان است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تک‌نیوز، آذری جهرمی در توئیت خود از جمع آوری مبلغ یک میلیارد تومان در این وزارتخانه برای کمک به سیل زدگان سیستان و بلوچستان خبر داد. در پی وقوع سیل در این استان دو اپراتور همراه اول و ایرانسل نیز کلیه مکالمات خود را رایگان اعلام کردند. کلیه مکالمات درون شهری همراه اول در شهرهای کنارک، نیک شهر، فنوج، قصرقند، چابهار، سرباز، میرجاوه و دلگان و روستاهای این مناطق تا ریخ جمعه 27 دی ماه رایگان خواهد بود.

اپراتور ایرانسل نیز اعلام کرده است کلیه مکالمات این شبکه از 23 دی ماه لغایت چهارشنبه 25 دی ماه برای کلیه کاربران استان سیستان و بلوچستان از جمله میرجاوه، فنوج، کنارک، نیکشهر، قصرقند، دلگان، چابهار و سایر مناطق سیل‌زده و روستاها و جاده‌های اطراف رایگان خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال