رکود بازار گوشی‌هایی با قیمت متوسط در کشور

افشار فروتن، رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی موبایل و تجهیزات جانبی اعلام کرد: رکود در بازار داخلی موبایل همچنان ادامه دارد. فروتن با اشاره به اینکه خریداران بازار موبایل در ایران به دنبال دو نوع خاص از گوشی هستند، گفت: رکود جدی‌تری در زمینه گوشی‌هایی با قیمت متوسط وجود دارد. به گفته رییس انجمن فروشندگان […]

افشار فروتن، رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی موبایل و تجهیزات جانبی اعلام کرد: رکود در بازار داخلی موبایل همچنان ادامه دارد.

فروتن با اشاره به اینکه خریداران بازار موبایل در ایران به دنبال دو نوع خاص از گوشی هستند، گفت: رکود جدی‌تری در زمینه گوشی‌هایی با قیمت متوسط وجود دارد.

به گفته رییس انجمن فروشندگان سیم‌کارت، گوشی موبایل و تجهیزات جانبی، در معاملاتی که این روزها در بازار موبایل کشور صورت می‌گیرد بخش عمده‌ای از خریدها مربوط به گوشی‌هایی می‌شود که دارای برندهای خاص و قیمت‌های بالا هستند. بخش دیگر نیز به خرید گوشی‌هایی با قیمت پایین اختصاص دارند و در این میان گوشی‌های میان‌رده و متوسط، مشتری به نسبت کمتری داشته و رکود بیشتری را تجربه می‌کنند.

فروتن اظهار داشت: بازار موبایل کشور زمانی رونق خواهد گرفت که گوشی‌های میان‌رده دارای مشتریان بیشتر بوده و در رکود قرار نداشته باشند.

طبق اظهارات وی، به طور متوسط قیمت گوشی‌های هوشمند بین ۷۰۰ هزار تا یک میلیون تومان است اما گوشی‌های ارزان قیمت را حتی با قیمتی بین ۱۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان هم می‌توان خریداری کرد و طبیعتا این گوشی‌ها از نسل سوم ارتباطی یعنی 3G نیز پشتیبانی می‌کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال