بیشترین درخواست ترابردپذیری به سمت رایتل بوده است

همزمان با آغاز فاز تجاری طرح ترابردپذیری موبایل، اولین نتیجه اجرای آزمایشی ترابردپذیری نیز اعلام شد. طبق این گزارش بیشترین درخواست مهاجرت از همراه اول و ایرانسل به سمت رایتل بوده است. در دوره ازمایشی یک ماهه حدود 10 هزار مشترک درخواست ترابرد داشته‌اند. تاکنون در مدت دوره آزمایشی نتیجه‌ای از ترابرد پذیری اعلام نشده […]

همزمان با آغاز فاز تجاری طرح ترابردپذیری موبایل، اولین نتیجه اجرای آزمایشی ترابردپذیری نیز اعلام شد. طبق این گزارش بیشترین درخواست مهاجرت از همراه اول و ایرانسل به سمت رایتل بوده است.

در دوره ازمایشی یک ماهه حدود 10 هزار مشترک درخواست ترابرد داشته‌اند. تاکنون در مدت دوره آزمایشی نتیجه‌ای از ترابرد پذیری اعلام نشده بود و مشخص نبود که تمایل مشترکان به خروج از کدام اپراتور و ورود به چه اپراتوری بیشتر است.

وحید صدوقی، مدیرعامل همراه اول با بیان اینکه این اپراتور در 2 سال گذشته رتبه اول بین اپراتورهای کشور را کسب کرده، اظهار کرد: این اپراتور به 94 میلیون مشترک همراه اول و تلفن ثابت سرویس می‌دهد و روزانه حدود یک میلیون از مشترکان دیگر اپراتور نیز از سرویس همراه اول استفاده می‌کنند. همراه اول 20 هزار سایت نسل سوم در سراسر کشور نصب کرده و مشترکان موبایل با نرم‌افزار Open Signal کیفیت سرویس اینترنت اپراتورها را مقایسه کنند.

طبق گفته مدیرعامل همراه اول، برنامه‌های این اپراتور برای جذب مشترک در طرح ترابرد پذیری عبارت است از: طرح همراهی میلیاردی، باشگاه فیروزه‌ای، فروش قسطی گوشی، افزایش اعتبار مبلغ ودیعه، فروش گوشی با سیمکارت، ارائه تمامی خدمات حضوری در اپلیکیشن همراه من، گسترده‌ترین شبکه پر سرعت نسل 3 و بیشترین پوشش شبکه در کشور.

علیرضا قلمبر دزفولی، مدیرعامل ایرانسل نیز با اشاره به اینکه بسیاری از کشورهای دنیا طرح ترابرپذیری را اجرا کردند، گفت: طرح ترابرپذیری با 10 سال تاخیر، به سرعت و طی یک سال در ایران اجرا شد.

مدیر عامل ایرانسل همچینین تصریح کرد: ایرانسل هم اکنون در بسیاری از شهرها سرویس پر سرعت نسل 3 را ارائه می‌دهد. همه اپراتورها برای این منظور تلاش کرده‌اند اما کم است.

در ادامه مجید صدری، مدیر عامل رایتل، ترابردپذیری را یک فرصت برای اپراتور کوچکتر دانست و اعلام کرد: رایتل 20 درصد سهم بازار دیتای کشور را در اختیار دارد و پس از اجرای ترابرد پذیری برای حفظ و افزایش این سهم تلاش می‌کند.

مدیرعامل رایتل در نهایت گفت: اگرچه گفته بودند در این باره صحبتی نکنیم اما اعلام می‌کنم در دوره آزمایشی اجرای این طرح بیشترین درخواست مهاجرت به سمت اپراتور رایتل بوده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال